اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه اهر:

سیل جاده اهر ـ مشگین‌شهر را مسدود کرد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه اهر گفت: از ساعت یک بامداد امروز جاده اهر ـ مشگین‌شهر با بارش باران و سرازیر شدن سیل بسته شده است.

سیل جاده اهر ـ مشگین‌شهر را مسدود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از این حادثه نیروهای امدادی و اعضای ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه با حضور در محل حادثه و با بسیج امکانات و تجهیزات راه‌سازی ادارات راه و شهرسازی، شهرداری، بخش خصوصی هلال‌احمر از نخستین ساعات روز اقدام به خاکبرداری و پاکسازی گل و لای موجود که به ارتفاع دو متر و شعاع بیش از 100 متر این منطقه را پوشانده بود، آغاز شده است.

وی اضافه کرد: تا این لحظه با وجود تلاش همه‌جانبه تمام ادارات هم‌اکنون این جاده بسته است و نیروی امدادی و خدماتی برای بازکردن این جاده در تلاش هستند.

فرماندار اهر گفت: برای عبور و مرور خودروهای سواری مسیر جانبی از محل روستای "نقدوز" به صورت موقت آماده شده و خودروهای سبک از این محل رفت و آمد می‌کنند.

وی، اظهار امیدواری کرد، در چند ساعت آینده بتوانیم جاده را پاکسازی بکنیم تا تمام خودروهای سبک و سنگین بتوانند از این محل عبور کنند.

صدیقی افزود: هم‌اکنون بیش از 20 دستگاه لودر، بولدوزر، گریدی، کمپرسی مشغول پاکسازی مسیر هستند. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول