اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان:

بخش خصوصی برای حضور در پروژه‌های عراق اقدام کند

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خوزستان گفت: بخش خصوصی باید برای حضور در پروژه‌های عراق وارد عمل شود.

بخش خصوصی برای حضور در پروژه‌های عراق اقدام کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، رضا قیصی پور در حاشیه دیدار با هیئت اقتصادی عراقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر در خصوص سفر هیئت عراقی به استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به توافقی که بین استانداری‌های دو استان بصره و خوزستان و به دعوت استانداری خوزستان برای پیگیری توافقات قبلی هیئتی از استانداری بصره در خوزستان حاضر شدند.

وی افزود: این هیئت در جلسات خود با مسئولان، بازرگانان و شرکت‌های سرمایه‌گذاری در خصوص مسائل مختلف و همچنین مشکلات شرکت‌های ایرانی برای حضور در عراق به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در ادامه گفت: آنچه از مباحث مطرح شده توسط هیئت عراقی مشخص بود تمایل این کشور برای حضور ایران در پروژه‌های مختلف این کشور است.

قیصی‌پور تصریح کرد: با توجه به پروژه‌های فراوانی که به ویژه در شهر بصره مورد اجرا گذاشته می‌شود شرکت‌های کشورمان فرصت مناسبی برای حضور و نمایش توانمندی‌های خود دارند.

وی اضافه کرد: بر این اساس  بخش خصوصی باید برای حضور در پروژه‌های عراق به ویژه طرح‌های زیرساختی وارد عمل شود.

معاون استاندار خوزستان افزود: البته مشکلاتی نیز برای حضور شرکت‌های ایرانی در استان بصره وجود دارد که بر اساس یکی از توافقات این جلسه پس از پایان ماه مبارک رمضان دو بار در ماه جلسات مشترکی بین استانداری خوزستان و بصره برگزار شود.

قیصی‌پور خاطرنشان کرد: علاوه بر این جلساتی با حضور مسئولان اتاق‌های بازرگانی اهواز، آبادان و خرمشهر  با اتاق بصره صورت مشترک برگزار و در آنها مشکلات حضور بخش خصوصی در این کشور پیگیری خواهد شد.

معاون استاندار خوزستان گفت: همچنین با درخواست اتاق‌های بازرگانی خوزستان اتاق مشترکی بین آنها و اتاق بصره ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: تشکیل کمیته تخصصی تجارت بین استان خوزستان و بصره یکی دیگر از توافقات انجام شده در این جلسات بود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول