اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هر روز در ایام ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

پخش سریال «بگو که هستم» از سیمای نور

خبرگزاری فارس: سیمای استانی قم در ماه مبارک رمضان هر روز سریال «بگو که هستم» را پخش خواهد کرد.

پخش سریال «بگو که هستم» از سیمای نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سریال طنز اجتماعی و پرمخاطب «خانه به دوش» هر روز در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 18 به مدت 45 دقیقه به روی آنتن سیمای قم می‌رود و تکرار آن ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز بعد خواهد شد.

سریال «خانه به دوش» در 30 قسمت به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و به نویسندگی و کارگردانی رضا عطاران در سال 1383 تولید و در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش شد.

در این سریال طنز بازیگرانی همچون حمید لولایی، مریم امیرجلالی، علی صادقی، رضا عطاران، آناهیتا همتی، خشایار راد، بهنوش بختیاری، غلامحسین لطفی و فلور نظری ایفای نقش کردند.

همچنین سیمای استانی قم سریال «بگو که هستم» را به کارگردانی اکبر منصور فلاح و تهیه‌کنندگی رسول هنرمند در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای از ساعت 23 و 15 دقیقه پخش خواهد کرد.

سریال «بگو که هستم» با رویکرد طنز پخش می‌شود و در این سریال بازیگرانی چون جهانبخش سلطانی، مهدی سلوکی، پرستو گلستانی، مهدی امینی‌خواه، محمد الهی، پورانداخت مهیمن، مهدی باقربیگی، کاظم افرندنیا، محمدعلی میاندار، شیرین صمدی، نرگس صابری و مهدی شهداد به ایفای نقش می‌پردازند.

در داستان این سریال آمده است: مراد بعد از چندین بار که خانه را ترک کرده به منزلش مراجعه می‌کند و متوجه می‌شود که همسر و فرزندانش خانه اجاره‌ای را ترک کرده و به مکان نامعلومی رفته‌اند. همسرش نامه‌ای برای او گذاشته که اگر در زمان معین (ماه مبارک رمضان) تغییر رفتار ندهد، باید او را طلاق دهد. مراد تصادفی با 3 دانشجو آشنا می‌شود و این ابتدای راهی است که مراد در آن گام گذاشته است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول