اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

4 برنامه مهمان روزه‌داران هرمزگانی

ویژه‌برنامه‌های رمضان شبکه خلیج فارس اعلام شد

خبرگزاری فارس: لیست برنامه‌های ویژه شبکه استانی خلیج فارس برای ماه مبارک رمضان اعلام شد.

ویژه‌برنامه‌های رمضان شبکه خلیج فارس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرسول حمیدی طی نشست اعلام برنامه‌های صدا و سیما مرکز خلیج فارس طی ماه مبارک رمضان با بیان اینکه این واحد هم‌اکنون برنامه‌های خود را به سمت حال و هوای این ماه مبارک پیش سوق داده است، افزود: استان هرمزگان از مردمی مومن و متدین برخوردار است که برای ماه رمضان احترام ویژه‌ای قائل هستند.

وی گفت: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس نیز در همین راستا سعی دارد به نوبه خود تقاضاهای مردم در این ماه را از لحاظ سمعی و بصری جوابگو باشد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در ادامه گفت: این شبکه چهار ویژه برنامه ترکیبی با عناوین "نوای ربنا"، "ضیافت الهی"، "بنگ سحر" و "نسیم سحر" را برای پخش در رمضان آماده کرده است.

حمیدی در تشریح جزئیات برنامه‌های یاد شده افزود: برنامه رادیویی "نسیم سحر" ویژه سحر‌های ماه مبارک رمضان است که از شبکه استانی صدای خلیج فارس بر روی آنتن می‌رود.

به گفته وی، گفتار، گزارش، کارشناس مذهبی، آوازهای عرفانی و توحیدی، مداحی، تواشیح، اشارات معنوی و عرفانی و نیایش حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پیش از اذان صبح، اذان، نماز صبح، مناجات و دعای روز و دعای سحر و پیامک و تلفن رویکرد اصلی این ویژه برنامه رادیویی است که ایرج محرر به همراه محمدرضا خسروی تهیه کنندگی آن را برعهده دارند.

وی افزود: "نوای ربنا" نیز برنامه‌ای تلویزیونی و ویژه افطار ماه مبارک رمضان است که در مغرب به مدت 60 دقیقه قبل از اذان مغرب به وقت بندرعباس پخش آن آغاز می‌شود.

حمیدی گفت: در این برنامه هر روز از نخبگان، هنرمندان، کارشناسان و کارآفرینان فعال در استان به عنوان مهمان دعوت می‌شود تا فعالیت‌های خود را معرفی کنند.

وی افزود: پخش آوازهای عرفانی، مسابقه، گزارش محله، معرفی محله‌های مختلف شهر و استان، آداب و رسوم مردم هرمزگان در ماه مبارک رمضان از جمله دیگر بخش‌های مختلف این برنامه است.

وی ادامه داد: سیدرضا مدنی و سیده‌زهرا مومنی از تهیه کنندگان این برنامه هستند.

حمیدی هم‌چنین افزود: رادیو خلیج فارس برای ماه مبارک رمضان 91 ویژه‌برنامه‌ای را با عنوان ضیافت الهی تولید می‌کند.

این مسئول ادامه داد: این برنامه در طول ماه مبارک رمضان از ساعت 18 به مدت 90 دقیقه در ساختار ترکیبی نمایشی از صدای خلیج فارس روی آنتن می‌رود.

حمیدی به برنامه "بنگ سحر" اشاره کرد و گفت: این ویژه‌برنامه‌ای است ترکیبی ویژه سحرهای ماه مبارک رمضان از سیمای خلیج فارس که دربر گیرنده بخش‌های مختلف و متنوع از جمله دعای سحر، پرداختن به دعاهای قرآنی، آشنایی با احکام ماه مبارک رمضان، اذان، نماز، نیایش، حدیث و آواز عرفانی است.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول