اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارشنبه ‌شب پایان یافت

اردوی مشترک گردان‌های امام حسین (ع) قیروکارزین و خنج

خبرگزاری فارس: اردوی مشترک رزم پنج روزه دوره تکمیلی گردان‌های امام حسین (ع) قیروکارزین و خنج در اردوگاه صحرایی قدس ناحیه سپاه قیروکارزین چهارشنبه‌ ‌شب پایان یافت.

اردوی مشترک گردان‌های امام حسین (ع) قیروکارزین و خنج

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، مصطفی روستا فرمانده گردان امام حسین(ع) قیروکارزین در حاشیه مراسم اختتامیه این اردوی رزمی اظهار داشت: دوره تکمیلی بسیج سالانه سه بار و پس از گذراندن دوره مقدماتی دو برگزار می‌شود که این دومین دوره است که به صورت مشترک با گردان امام حسین (ع) شهرستان خنج برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این اردو در اردوگاه صحرایی قدس سپاه ناحیه قیروکارزین افزود: در این دوره تکمیلی در قالب رزم پنج روزه 65 بسیجی قیروکارزینی و 119 بسیجی از شهرستان خنج با انواع آموزش‌های تاکتیک، جنگ‌افزار، آمادگی جسمانی، امداد و نجات، بهداشت و عقیدتی آشنا می‌شوند.

روستا با بیان اینکه دوره تکمیلی بسیج به صورت 40 روز تئوری، پنج روز عملی و اردویی برگزار می‌شود، اضافه کرد: بسیجیان از سنین 16 سال به بالا اجازه شرکت در این دوره تکمیلی بسیج را دارند و پس از اتمام دوره گواهی پایان دوره آموزشی تکمیلی به آنان اعطا می‌شود.

فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان قیروکارزین با اشاره به اینکه بیشتر شرکت‌کنندگان در این دوره دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند، بیان کرد: افزایش بصیرت، آگاهی و خودسازی باید هدف تمام جوانان و به ویژه دانش‌آموختگان باشد چراکه امروز دشمن برای انحراف آنان از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند.

وی حضور پررنگ بسیج در تمام عرصه‌ها را مایه وحشت دشمن دانست و افزود: باید گوش به فرمان ولایت بوده و برای پاسداری از خون شهدا و حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تمام توان خود را به کار ببندیم.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول