اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک ماه آینده

طرح دوبانده‌سازی سیرجان بندرعباس به اتمام می‌رسد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دوبانده‌سازی محور سیرجان - بندرعباس تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

طرح دوبانده‌سازی سیرجان بندرعباس به اتمام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، شهباز حسن‌پور ظهر امروز در جلسه بخشداران و دهیاران شهرستان سیرجان اظهار داشت: با اتمام 13 کیلومتر باقیمانده محور پرتردد و ترانزیتی سیرجان - بندرعباس عید فطر سال جاری شاهد افتتاح و بهره‌برداری این طرح ملی به طور کامل هستیم.  

وی ابراز داشت: امیدواریم تا دهه فجر سال جاری نیز 37 کیلومتر باقیمانده طرح دوبانده سیرجان به مرکز استان انجام ‌شده و دهه فجر شاهد افتتاح این محور باشیم. 

حسن‌پور از اختصاص 320 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی استان به شهرستان‌های سیرجان و بردسیر خبر داد و گفت‌: این مبلغ 10 درصد بودجه استان را تشکیل می‌دهد که نسبت به بودجه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته که 220 میلیارد برای شهرستان سیرجان و 10 میلیارد ریال برای شهرستان بردسیر است. 

وی عنوان کرد: بودجه استان پهناور کرمان در بخش تملک دارایی 3 هزار میلیارد ریال است که از افزایش 25 درصدی در مقایسه با سال قبل برخوردار است و امیدواریم در مجمع نمایندگان استان کرمان بتوانیم اعتبارات قابل توجهی را برای این استان به منظور عمران و پیشرفت بیشتر داشته باشیم.

حسن‌پور تصریح کرد: سه طرح بزرگ صنعتی و معدنی در شهرستان سیرجان آماده افتتاح و بهره‌برداری است که در نیمه اول سال جاری با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی امروز همچنین در جمع پزشکان این شهرستان بیان داشت: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تا مهر ماه سال جاری در جمع مردم سیرجان حضور یافته و مشکلات بخش بهداشت و درمان سیرجان با حضور وی بررسی می‌شود.

وی بیان داشت: ساخت بیمارستان 200 تختخوابی که از طرح‌های مهر ماندگار است نیز تسریع می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول