اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در پی تلاش شاباک برای بازرسی عریان خبرنگاران

خبرنگاران فلسطینی کنفرانس خبری کلینتون را تحریم کردند

خبرگزاری فارس: منابع فلسطینی گزارش دادند که سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی(شاباک) در اقدامی توهین‌آمیز و تجاوزی آشکار سعی در بازرسی عریان از خبرنگاران فلسطینی پیش از ورود به کنفرانس خبری وزیر امور خارجه آمریکا را داشت.

خبرنگاران فلسطینی کنفرانس خبری کلینتون را تحریم کردند

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های فلسطین، نیروهای شاباک سعی داشتند از خبرنگاران فلسطینی پیش از ورود به هتل "دیوید سیتی ال" در قدس اشغالی برای پوشش کنفرانس خبری "هیلاری کلینتون" بازرسی بدنی عریان بعمل آورند که خبرنگاران حاضر به این کار نشده و کنفرانس خبری کلینتون را تحریم کردند.

تعدادی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران فلسطینی گفتند که شاباک اسرائیل از روزنامه‌نگاران خواست تا قبل از ورود به سالن کنفرانس خبری کلینتون پس از دیدار وی با "سلام فیاض" نخست‌وزیر دولت انتصابی تشکیلات خودگردان، تحت بازرسی عریان قرار گیرند اما آنها مخالفت کرده و حاضر به این کار نشدند.

این خبرنگاران اظهار داشتند که شاباک از خبرنگاران اسرائیلی و خارجی چنین درخواستی نکرده است.

بر اساس این گزارش شاباک همچنین وسایل و تجهیزات خبرنگاران فلسطینی از جمله دوربین و سیستم‌های ضبط صوت را به مدت بیش از 10 دقیقه مورد بازرسی دقیق قرار داده است.

خبرنگاران این بدرفتاری شاباک را به اطلاع کنسولگری آمریکا رسانده و آنها نیز تنها ابراز تاسف کرده و گفتند که این پیام اعتراض آنها را به گوش مسئولان خواهند رساند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول