اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پزشکی کردستان اعلام کرد

ثبت‌نام 27 درصد پزشکان کردستان در برنامه پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ثبت‌نام 27 درصدی پزشکان استان در برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری خبر داد.

ثبت‌نام 27 درصد پزشکان کردستان در برنامه پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس در سنندج، فرزام بیدارپور ظهر امروز در نخستین جلسه هماهنگی عملیاتی شدن طرح پزشک خانواده که در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: برای اجرای این طرح 440 پزشک عمومی در سطح شهرهای استان نیاز است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 159 پزشک عمومی در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، بیان داشت: انتظار است که پزشکان عمومی برای اجرای هرچه سریع‌تر این طرح همکاری‌های لازم را داشته باشند.

بیدارپور خاطرنشان کرد: نخستین گام و مرحله اجرای طرح پزشک خانواده شهری ثبت‌نام پزشکان عمومی است و بعد انتخاب پزشک از سوی مردم صورت می‌گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از پزشکان عمومی استان خواست برای ثبت‌نام در این طرح به سایت www.fpqa.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.

بیدارپور عنوان کرد: به محض اتمام ثبت‌نام پزشکان و موافقت بیمه‌ها ثبت‌نام مردم نیز شروع شده و در نتیجه وارد فاز اجرایی این برنامه خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه هنوز مردم آگاهی کاملی از مزایای طرح پزشک خانواده شهری ندارند، بیان داشت: یکی از اولویت‌های موجود مشخص کردن مردم بر اساس دسته‌های مختلف و برنامه‌ریزی برای آموزش و ارتقای آگاهی آنها است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور آمادگی کامل مردم برای ثبت‌نام در این طرح اقداماتی مانند پخش زیرنویس و تیزرهای اطلاع‌رسانی در برنامه‌های صدا و سیما شروع شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان داشت: خدمات و مراقبت‌های سلامت در این طرح در سه سطح در اختیار مردم قرار داده می‌شود که تمامی خدمات ارائه شده در سطح یک، رایگان خواهد بود.

بیدارپور یادآور شد: در صورت عدم ثبت‌نام مردم در این برنامه، بیمه‌ها هزینه‌های درمان و غیره را متقبل نخواهند شد و باید 100 درصد هزینه‌ها توسط مردم پرداخت شود.

وی از پزشکان خواست بعد از ثبت‌نام اقدام به تبلیغات در راستای جلب و جذب مردم به شرکت در این برنامه کنند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول