اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

جزئیات بیشتر از کشته و زخمی شدن 15 نفر در ارتفاعات هماگ بندرعباس

خبرگزاری فارس: سقوط یک دستگاه مینی‌بوس از ارتفاعات هماگ بندرعباس که حامل 15 سرنشین که اغلب دارای سن بین 17 تا 20 سال بودند در دو کشته و 13 مصدوم به جا گذاشت.

جزئیات بیشتر از کشته و زخمی شدن 15 نفر در ارتفاعات هماگ بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پیش از ظهر امروز سقوط مینی‌بوس مذکور گزارش شده است.

براساس اخبار واصله مینی‌بوس مذکور حامل جمعی از نوجوانان 17 تا 20 ساله ساکن شهرک گاز بندرعباس بوده است که در قالب اردوی تفریحی عازم ارتفاعات هماگ (از مناطق خوش آب و هوای بندرعباس در فصل تابستان که مردم این شهرستان برای گذران اوقات و فرار از گرما به این ارتفاعات می‌روند) بودند.

فرمانده قرارگاه پلیس راه فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در همین راستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، گفت: متاسفانه حادثه سقوط یک دستگاه مینی‌بوس به اعماق دره‌ای در ارتفاعات هماگ بندرعباس 15 کشته و مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ "علی مجیدزاده" افزود: در این حادثه راننده مینی‌بوس و یکی دیگر از سرنشینان در دم جان خود را از دست دادند و 13 نفر دیگر نیز مجروح که به بیمارستان منتقل شدند.

وی مکان وقوع این حادثه را کیلومتر 150 شمال بندرعباس و در جاده فرعی سیاهو به هماگ، اعلام کرد.

به گفته وی، گروه‌های کارشناسی در حال بررسی علت این حادثه هستند.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات امدادی بندرعباس نیز در این راستا اعلام کرد: در پی این حادثه عوامل هلال احمر و آتش نشانی برای کمک به حادثه دیدگان عازم 100 کیلومتری شمال بندرعباس شدند.

فرجام دانش، خبر فوت دو تن از سرنشینان این مینی‌بوس را تایید کرد و گفت: ماموران هلال‌احمر و آتش‌نشانی در حال کمک به مصدومان و انتقال آنان به بیمارستان هستند.

در همین حال یک مقام مسئول در آموزش و پرورش ضمن تایید خبر سقوط مینی‌بوس حامل شماری از و جوانان به دره افزود: با توجه به تعطیلی تابستانی مدارس، آموزش و پرورش هیچ نقشی در اردوی یاد شده نداشته است.

وی ضمن ابراز تاسف از بروز این حادثه تصریح کرد: اردوهای دانش‌آموزی آموزش و پرورش طبق ضوابط بسیار خاصی اجرا می‌شود که با توجه به تعطیلی مدارس، این مجموعه کوچکترین نقشی در مدیریت و اعزام به این اردو نداشته و متولی آن نهاد دیگری بوده است.

فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در این راستا، اظهار داشت: بیش از 10 نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید محمدی انتقال داده شده‌اند که برای بیان وضعیت دقیق آنها زمان بیشتری برای اطلا‌ع‌رسانی لازم است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول