اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روستای سکنج ماهان

غفلت والدین مرگ 2 کودک کرمانی را رقم زد

خبرگزاری فارس: 2 کودک 5 و 66 ساله که به همراه خانواده‌های خود به روستای سکنج ماهان رفته بودند در استخر آب غرق شدند.

غفلت والدین مرگ 2 کودک کرمانی را رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، تفریح 2 خانواده کرمانی در روستای سکنج ماهان روز گذشته به عزا تبدیل شد.

در حالی که این 2 خانواده سرگرم صحبت کردن و انجام کارهای خود بودند، متوجه غیبت فرزندانشان نشدند که این امر منجر به غرق شدن یک دختر 5 ساله و یک پسر 6 ساله در استخر آب نزدیک محل استراحتگاه شد.

والدین این 2 کودک زمانی که متوجه عدم حضور فرزندانشان شدند، جستجو برای پیدا کردن آنها را آغاز کردند که با جسد بی‌جان کودکان خود بر روی آب مواجه شدند و تفریحشان به عزا تبدیل شد.

در پی وقوع این حادثه و حوادث مشابه در استان کرمان طی 2 سال اخیر پلیس به مردم توصیه کرد در هنگام گردش حتی لحظه‌ای چشم از فرزندان خود بر ندارند و هنگام استراحت از توقف در لبه پرتگاه‌ها خودداری کنند.

همچنین، والدین کودکان را در حوالی رودخانه، استخر آب، جنگل و مناطق کوهستانی تنها رها نکنند و در صورت اصرار بچه‌ها برای بازی کردن یکی از بزرگترها آنها را همراهی کند تا شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول