اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه مرزی جلفا

پنجمین بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی برپا شد

خبرگزاری فارس: پنجمین بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی سپاه عاشورا در منطقه مرزی سیه‌رود جلفا افتتاح شد.

پنجمین بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان در مراسم افتتاح بیمارستان صحرایی سیه‌رود جلفا گفت: اطمینان همه ما به اعتماد امنیت مرزنشینان است و تمام خدمات خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون، در حال حاضر و بعد از این در قبال عظمت مردم ایران و مردم باصفا و مرزنشین شهرستان جلفا ناچیز است.

وی افتتاح این بیمارستان را در زمینه ارتقای شاخص‌های سلامت منطقه توفیق خدمت دانست و آن را لطف خداوند بر مسئولان و منت الهی برشمرد.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه مزین شدن این بیمارستان به نام حضرت زهرا(س) را افتخاری برای منطقه برشمرد.

وی افزود: سال گذشته به همت مسئولان سلامت استان موفق به ویزیت رایگان 100 هزار نفر در مناطق محروم شدیم و در این زمینه تمام خدمات ارائه شده تا بالاترین سطح ارجاع به کلیه نقاط کشور و یا خارج از کشور رایگان خواهد بود.

پورجمشیدیان از ایجاد زمینه توفیق خدمت در رفع محرومیت از کشور شکرگزاری کرد و گفت: امید است افتتاح این بیمارستان برای مردم منطقه و احتمالاً بیمارانی از کشورهای همجوار مفید واقع شود.

این بیمارستان پنجمین بیمارستان صحرایی استان است که در دو سال اخیر برپا شده و تمام خدمات پزشکی و پیراپزشکی به شکل کاملاً رایگان و تخصصی و فوق تخصصی ارائه می‌شود.

حسن‌نژاد نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس نیز در سخنانی از محرومیت زیرساخت‌های منطقه با توجه به بنیه قوی فرهنگی شهرستان جلفا اظهار تأسف کرده و برگزاری بیمارستان صحرایی را در ادای مسئولیت اجتماعی نشان از روحیه بسیجی مسئولان دست‌اندرکار ذکر کرد. 

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول