اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تراکتورسازی ایران

خط تولید کامیون کشنده مدرن راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: خط تولید و مونتاژ کامیون کشنده FAWj6 در تراکتورسازی ایران در تبریز راه‌اندازی شد.

خط تولید کامیون کشنده مدرن راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ابوالفتح ابراهیمی مدیرعامل تراکتورسازی تبریز در مورد راه‌اندازی این خط تولید، گفت: این مجموعه با مشارکت صنعتگران چینی در قالب انتقال تکنولوژی و همکاری گروه خودروسازی بهمن در مجموعه تراکتورسازی ایران راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در فاز نخست این خط تولید سه نوع محصول از این کشنده با مشخصات کامیون کشنده J6-CA4250 6x4 ، کامیون کشنده J6-CA4180 4x2 و شاسی کامیون J6-CA3250 6x4 تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به ظرفیت اولیه تولید شش هزار دستگاه این کارخانه در سال گفت: از هر محصول یاد شده در فاز نخست دو هزار دستگاه در سال تولید می‌شود.

وی  تجهیزات و سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این کارخانه را صرفاً داخلی عنوان کرد و گفت: فقط تکنولوژی تولید این خودرو از چین خریداری شده و تمام سرمایه‌گذاری، تجهیزات، ماشین‌آلات و ... تولید داخل کشور است.

وی درباره سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این مجموعه نیز اظهار کرد: برای فاز نخست 300 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته که پیش‌بینی کل سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای اتمام این پروژه یک‌هزار و 500 میلیارد ریال است.

عضو کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران ظرفیت اشتغالزایی این کارخانه را مستقیماً 500 نفر دانست و گفت: با توجه به تلاش برای داخلی‌سازی قطعات این محصول در داخل پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی این خط تولید برای چندین برابر این تعداد نیز به صورت غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم شود.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تلاش برای توسعه صنعتی با تغییر و تنوع محصولات تولیدی متناسب با نیاز بازار، راهکاری برای فایق آمدن بر مشکلات اقتصادی است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول