اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

کلنگ بزرگ‌ترین مجتمع تجاری بابل به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان، کلنگ بزرگ‌ترین مجتمع تجاری بابل به زمین زده شد.

کلنگ بزرگ‌ترین مجتمع تجاری بابل به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، شهردار بابل ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین مجتمع تجاری و تفریحی بابل اظهار داشت: افزایش خدمات‌رسانی و توسعه شهر بابل در سال‌های اخیر به ویژه فعالیت دوره سوم شورای شهر بابل نشان از عزم و اراده جدی مسئولان در توسعه پایدار بابل است.

فرهاد عسکری افزود: احداث پل روگذر ایستگاه آمل، پل روگذر میدان کشوری، اجرای چهار فاز جاده ساحلی، احداث کمربندی شرقی دوم و احداث ترمینال برون شهری از جمله اقدامات  شهرداری و شورای شهر بابل است.

وی بیان داشت: توسعه کامل یک شهر با توسعه همه‌جانبه زیرساخت‌ها در زمینه تعریض جاده‌ها، افزایش سرانه فضای سبز، اماکن تفریحی و تجاری و احداث بازارها میسر است و با توجه به رشد جمعیت شهری و احساس نیاز به مراکز تجاری  توسعه این بخش از برنامه‌های مهم شهرداری بابل است.

عسکری تصریح کرد: بزرگ‌ترین مجتمع تجاری و تفریحی بابل در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع با 18 هزار مترمربع زیربنا شامل 250 واحد تجاری و امکاناتی از قبیل سالن نگهداری کودک، رستوران، سالن ورزشی، سرویس بهداشتی برای جانبازان و معلولان و سردخانه بوده که فاز نخست این مجتمع ظرف کمتر از هفت ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول متذکر شد: برای احداث این مجتمع حدود 70 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

شهردار بابل با تقدیر از حمایت معاونت عمرانی استاندار مازندران برای اجرای پروژه‌ها در بابل از مسئولان و مردم خواست، شهرداری و شورای شهر بابل را در اجرای بزرگ‌ترین پروژه مجتمع  تجاری بابل یاری کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول