اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در تماس تلفنی با وی

عباس تبرئه اولمرت از فساد مالی را به وی تبریک گفت

خبرگزاری فارس: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماس تلفنی با نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی تبرئه وی از اتهام فساد مالی و رشوه را به وی تبریک گفت.

عباس تبرئه اولمرت از فساد مالی را به وی تبریک گفت

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "معا"، "محمود عباس" دیروز به دنبال صدور حکم دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و تبرئه "ایهود اولمرت" از اتهام فساد مالی و رشوه با وی تماس تلفنی برقرار کرده و تبرئه وی را تبریک گفت.

روزنامه صهیونیستی"هاآرتص" با اعلام این خبر نوشت که عباس تنها کسی نبود که با اولمرت تماس تلفنی برقرار و به وی تبریک گفت بلکه شخصیت‌های زیادی با وی تماس گرفتند.

هاآرتص البته به محتوای گفت‌وگوی تلفنی عباس و اولمرت اشاره نکرد و تنها نوشت که عباس در این تماس برای اولمرت زندگی بهتر را آرزو کرد.

این روزنامه به همین مناسب به دوران نخست‌وزیری اولمرت و مذاکرات دولت وی با طرف فلسطینی و دیدارهای عباس و اولمرت اشاره‌ای کرد و نوشت که مذاکرات سازش بین دو طرف فلسطینی و اسرائیلی با نظارت "کاندولیزا رایس" وزیر خارجه وقت آمریکا نزدیک بود که به توافق نهایی برای پایان دادن به درگیری فلسطینی-اسرائیلی منتهی شود.

دادگاه رژیم صهیونیستی دیروز اولمرت را از اتهام کلاهبرداری برای دستیابی به ده‌ها هزار دلار جهت هزینه سفرهای هوایی خود و خانواده‌اش تبرئه کرد.

اولمرت همچنین از اتهام دریافت صدها هزار دلار نقدی از "موشه تالانسکی" بازرگان یهودی آمریکایی تبرئه شد.

در مقابل دادگاه قدس، اولمرت را به دخالت غیرقانونی در تصمیمات مرکز سرمایه‌گذاری وابسته به وزارت صنایع و بازرگانی به نفع تعدادی از بازرگانان نزدیک به وی محکوم کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول