اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مخابرات گچساران:

کابل‌های مخابراتی عرضی مسیر زیرگذر گچساران جابه‌جا شد

خبرگزاری فارس: رئیس مخابرات گچساران گفت: کابل‌های مخابراتی واقع‌شده در عرض مسیر زیرگذر در میدان قدس، با تلاش شبانه‌روزی پرسنل این شرکت جابه‌جا شد.

کابل‌های مخابراتی عرضی مسیر زیرگذر گچساران جابه‌جا شد

فریدون کرمی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پروژه زیرگذر شهری گچساران یکی از بزرگ‌‌ترین پروژه‌های شهری کهگیلویه و بویراحمد است.

وی یکی از مشکلات و موانع پیش‌روی اجرای زیر‌گذر گچساران را مشکل وجود کابل فیبر نوری شرکت مخابرات عنوان کرد.

کرمی افزود: مخابرات برآوردهای لازم را در این زمینه ارائه داد اما هزینه جابه‌جایی این کابل‌های مخابراتی پرداخت نشد و مخابرات هزینه‌ای حدود 10 میلیارد ریال در این زمینه متحمل شد.

صرف هزینه 9 میلیارد و 800 میلیون ریالی برای خرید تجهیزات مخابراتی

رئیس شرکت مخابرات گچساران با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در زمینه جابه‌جایی کابل‌های مخابراتی بیان داشت: کابل‌های مورد نیاز برای عملیات جابه‌جایی فیبر نوری خریداری و در مدت زمان یک هفته کابل‌های قدیمی جابه‌جا شد.

کرمی با اشاره به خرید تجهیزات جدید مخابراتی برای تسریع در انجام پروژه زیرگذر گچساران ابراز داشت: عملیات جابه‌جایی فیبر نوری و کابل‌های مخابراتی توسط متخصصان مخابرات گچساران و شهرستان‌های چرام، دهدشت و باشت و به صورت ضربتی و شبانه‌روزی صورت گرفت.

وی بیان داشت: برای خرید تجهیزات مخابراتی جدید افزون بر 9 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس مخابرات گچساران لوله‌گذاری و نصب حوضچه برای قرار گرفتن کابل‌های مخابراتی، تغییر دو مسیر عرضی که در مسیر زیرگذر بوده را از دیگر اقدامات مخابرات در راستای برداشتن موانع مخابراتی برای اجرای پروژه زیرگذر عنوان کرد.

کرمی عنوان داشت: مدت زمان لازم برای جا‌به‌جایی تجهیزات مخابراتی و نصب کابل‌های جدید افزون بر یک‌ماه بود.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی مهندسان و کارشناسان مخابرات، عملیات جا‌به‌جایی تجهیزات مخابراتی در مدت یک هفته با موفقیت به پایان رسید.

کرمی تسریع در روند اجرایی زیر‌گذر گچساران و رفاه حال شهروندان را از اهداف تلاش مضاعف و شبانه‌روزی مخابرات در جابه‌جایی کابل‌های مخابراتی و فیبر نوری عنوان کرد.

مانع مخابراتی برای اجرای زیرگذر وجود ندارد

رئیس مخابرات گچساران ابراز داشت: کابل‌های نوار طولی و موازی زیرگذر نیز در حال جابه‌جایی بوده و تا پایان هفته جاری به طور کامل جابه‌جا می‌شود.

کرمی با تشکر از شهرداری دوگنبدان ادامه داد: به منظور جابه‌جایی فیبر نوری واقع‌‌شده در مسیر پروژه زیرگذر، شهرداری دوگنبدان 2 میلیارد ریال به مخابرات پرداخت کرد و مابقی هزینه‌ها را مخابرات متحمل شده است.

وی از مسئولان خواست تا در زمان اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی هماهنگی لازم را با ادارات خدمات‌رسان داشته باشند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول