اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عربده‌کشی شهرک‌نشینان در مسجدالاقصی/صهیونیست‌ها 8 فلسطینی را ربودند

خبرگزاری فارس: گروه‌های افراطی صهیونیست بامداد امروز با یورش به مسجدالاقصی از طریق باب المغاربه با پشتیبانی نیروهای یگان ویژه پلیس شروع به عربده‌کشی و هتک حرمت مسجدالاقصی کردند.

عربده‌کشی شهرک‌نشینان در مسجدالاقصی/صهیونیست‌ها 8 فلسطینی را ربودند

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های فلسطین، منابع قدس اعلام کردند که نظامیان صهیونیست با پشتیبانی نیروهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بامداد امروز به منزل "شیرین العیساوی" وکیل حقوقی در روستای العیسویه یورش برده و تلفن همراه و رایانه وی را مصادره کردند.

بر اساس این گزارش منابعی در قدس همچنین اعلام کردند که بامداد امروز یک گروه از صهیونیست‌های افراطی با حمایت و پشتیبانی نیروهای یگان ویژه پلیس به مسجدالاقصی یورش آورده و شروع به عربده‌کشی و هتک حرمت این مکان مقدس کردند.

از سوی دیگر نظامیان صهیونیست بامداد امروز با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری 8 فلسطینی را به بهانه تحت تعقیب بودن بازداشت کردند.

منابع محلی گفتند که نظامیان صهیونیست به منازل شهروندان در "خله حاضور"، و شهرک‌های "اذنا"، "نوبا" و "خاراس" در استان الخلیل یورش بردند.

نظامیان صهیونیست همچنین چندین اصله درخت قدیمی را در ورودی شهرک"اماتین" در شرق قلقیلیه قطع کردند.

این در حالی است که  عصر دیروز یک شهرک‌نشین صهیونیست "محمد عبدالله المحاریق" 14 ساله از شهرک السموع واقع در جنوب استان الخلیل را با خودروی خود زیر گرفت و پس از مجروح کردن وی از صحنه تصادف فرار کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول