اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حفاری تونل جدید در زیر مسجدالاقصی/حمله شهرک‌نشینان به یک فلسطینی

خبرگزاری فارس: رژیم صهیونیستی در راستای سیاست‌های یهودی‌سازی قدس اشغالی حفاری یک تونل جدید در منطقه جنوبی دیوار براق و در سطح زیرین مسجدالاقصی را آغاز کرده است.

حفاری تونل جدید در زیر مسجدالاقصی/حمله شهرک‌نشینان به یک فلسطینی

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری "فلسطین الیوم"، شاهدان عینی گفتند که بامداد امروز حدود 20 کامیون حامل خاک از منطقه جنوبی دیوار براق چسبیده به مسجدالاقصی خارج شدند.

شاهدان عینی گفتند که دهانه یک تونل به عرض 4 متر و طول 5 متر را که در زیر دیوار غربی باب‌المغاربه حفر شده است، مشاهده کرده‌اند.

بر اساس این گزارش این تونل جدید است و به نظر می‌رسد که مستقیما به سطح زیرین مسجدالاقصی متصل می‌شود.

به گفته شاهدان عینی کارگران از ساعت 12 شب تا 7 صبح در حال کار کردن در این منطقه هستند و پس از آن با پارچه‌های سفید بزرگ مکان را پوشانده و آنجا را ترک می‌کنند.

از سوی دیگر یک گروه از شهرک‌نشینان ساکن شهرک صهیونیستی"الیعازر" واقع در اراضی شهرک الخضر در استان بیت لحم امروز به یک شهروند فلسطینی به نام "ابراهیم خلیل عبدالفتاح صبارنه"(35 ساله) حمله کردند.

سخنگوی رسانه‌ای کمیته مردمی مبارزه با شهرک‌سازی در بیت امر واقع در شمال الخلیل گفت که صبارنه در حین بازگشت از بیت لحم و در نزدیکی شهرک یاد شده هدف پرتاب سنگ از سوی شهرک‌نشینان قرار گرفته و این در حالی است که نیروهای پلیس اسرائیل نیز در مکان حضور داشتند اما هیچ اقدامی برای ممانعت از حمله شهرک‌نشینان نکرده‌اند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول