اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ورود نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی/ تظاهرات فلسطینیان النقب علیه رژیم صهیونیستی

خبرگزاری فارس: 57 نفر از نیروهای دریایی رژیم صهیونیستی به اضافه یک عضو کنست(پارلمان) صبح امروز با مجوز پلیس این رژیم وارد صحن‌های مسجدالاقصی شده و شروع به گشت‌زنی در آن کردند.

ورود نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی/ تظاهرات فلسطینیان النقب علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری"سما"، "عزام الخطیب" مدیر اوقاف اسلامی قدس گفت که نیروهای دریایی رژیم صهیونیستی وارد صحن‌های مسجدالاقصی شده و با لباس نظامی شروع به گشت‌زنی کردند.

وی افزود: این نخستین بار نیست که نیروهای صهیونیست وارد مسجدالاقصی می‌شوند و پیش از این هیئت‌های نظامی و غیرنظامی بارها وارد مسجدالاقصی شده‌اند.

از سوی دیگر یک مسئول فلسطینی در منطقه النقب واقع در جنوب فلسطین اشغالی، رژیم صهیونیستی را به محروم کردن فلسطینیان از آب به منظور کوچاندن آنان از خانه و کاشانه خود متهم کرد.

"ابراهیم وقیلی" رئیس شورای منطقه‌ای روستاهای عربی النقب که دشمن صهیونیستی آنها را به رسمیت نمی‌شناسد، گفت: محروم کردن عرب های النقب از نعمت آب و مخالفت مسئولان شوراهای محلی با آبرسانی به آنان یک سیاست مغرضانه و بخشی از رنج و محنت های روزمره آنان به شمار می رود.

صدها تن از فلسطینیان ساکن این روستاها دیروز در اعتراض به افزایش بهای آب در این روستاها در مقابل شرکت آب اسرائیل "مکوروت" تظاهرات کردند.

رژیم صهیونیستی آب را به بهای سنگینی به فلسطینیان ساکن النقب می فروشد، حال آنکه همین آب را به بهای ناچیزی در اختیار صهیونیست ها قرار می دهد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول