اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

هیئت رزمندگان اسلام با رویکرد جدید کار کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرمان گفت: هیئت رزمندگان اسلام باید با رویکرد نو و عملکرد جدید کار کرده و از رقابت‌های ناسالم بپرهیزد.

هیئت رزمندگان اسلام با رویکرد جدید کار کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عربپور ظهر امروز در دومین همایش استانی مدیران هیئت رزمندگان اسلام استان کرمان با بیان اینکه داشتن بصیرت همیشه لازم است، اظهار داشت: باید در هیئت‌های مذهبی درباره مسائل جهان اسلام و دنیا برای مردم صحبت شود تا آنها آگاهی یابند و از بحران‌های ایجاد شده توسط دشمن به خوبی عبور کنیم.

وی با تأکید بر اخلاص در عمل گفت: اگر خواستار ماندگاری کار و تأثیرگذاری هستیم، باید اخلاص داشته باشیم و برای ارائه بهتر امور همکاران و اعضای هیئت‌ها را از نظر فکر توانمند کنیم.

وی بیان کرد: هیئت رزمندگان اسلام یک الگو است و باید برای توانمندی اعضای خود در زمینه‌های فرهنگی، اخلاقی و اعتقادی تلاش کند که این مسئله اهمیت زیادی دارد.

عربپور اظهار کرد: از امتیازات شیعه است که در بحث ترویج فرهنگ علوی و تشیع بدون اتکا به هیچ قدرت و دولتی کار تبلیغ دین را به نحو احسن انجام می‌دهد.

وی افزود: طی تاریخ هیچ زمانی مساجد، حوزه‌های علمیه و هیئت‌های مذهبی ما به هیچ دولتی وابستگی نداشته‌اند و با وجود مبارزه رژیم ستمشاهی با برگزاری جلسات عزای امام حسین (ع) مردم از جان مایه گذاشته و این مراسم را برپا می‌کردند.

عربپور تصریح کرد: امروز ما بعد از یک هزار و 400 سال شاهد برگزاری باشکوه و پررنگ‌تر اینگونه مرام نسبت به قبل هستیم که نشان می‌دهد، تبلیغ دین اسلام با توجه به فرهنگ اهل بیت (ع) از دل مردم صورت گرفته و این امتیاز بزرگی است.

وی بیان کرد: تبلیغ دین تا امروز از درون مردم صورت گرفته و هیئت‌های عزاداری از مردم هستند، که باید حفظ شده و از این امکانات و فرصت استفاده بهینه صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: هیئت رزمندگان اسلام نیز در این گروه قرار دارد و در دوران سازندگی و پویایی راه‌اندازی شده و کارهای خوبی در کل کشور انجام داده است.

وی گفت: این هیئت باید با رویکرد نو و عملکرد جدید کار کرده و در این جایگاه قرار گیرد و تلاش کند براساس تکلیف گام برداشته و از رقابت‌های ناسالم بپرهیزد.

عربپور تصریح کرد: ما باید تکلیف‌گرا بوده و درخواست دین و ولایت را انجام دهیم و از هیئت رزمندگان اسلام انتظار می‌رود که بازوی ولایت بوده و برای انجام کارها گوش به فرمان ولایت باشد.

در ادامه این همایش سیدابراهیم یزدی مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان کرمان گفت: هدف از برگزاری این همایش، پرداختن به مسائل و مشکلات مربوط به حوزه کاری است تا بتوانیم به یک جمع‌بندی و تبادل نظر برسیم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش به منظور تبادل تجربیات و اعلام نظرات مسئولان هیئت‌ها است که این امر در روند پیشرفت امور تأثیر دارد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول