اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز جمعه

رقابت‌های جام دهیاران استان اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اصفهان گفت: جمعه هفته جاری رقابت‌های جام دهیاران با حضور 24 تیم از شهرستان‌های تابعه استان برگزار می‌شود.

رقابت‌های جام دهیاران استان اصفهان برگزار می‌شود

علی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جمعه هفته جاری رقابت‌های جام دهیاری‌ها با حضور 24 تیم از شهرستان‌های تابعه استان اصفهان ویژه دهیاران و کارمندان دهیاری‌های استان در چهار گروه شش تیمی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها‌ در چهار گروه برگزار می‌گردد که میزبانی گروه نخست را نطنز، گروه دوم فریدن، گروه سوم تیران و کرون و گروه چهارم را شهرضا برعهده دارند که از هر گروه نیز دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند.

دبیر هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اصفهان تصریح کرد: به دلیل اینکه استان اصفهان از پراکندگی و وسعت زیادی برخوردار است و نیز به دلیل اینکه در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود مجبور بودیم این رقابت‌ها را به صورت منطقه‌ای برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: این رقابت‌ها در سالروز تاسیس دهیاری‌ها آغاز می‌شود و در هفته دولت در شهریورماه نیز با حضور استاندار مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

صفایی هم‌چنین به رقابت‌های جام رمضان اشاره کرد و افزود: این رقابت‌ها در ماه مبارک رمضان با حضور 400 تیم از تمام شهرستان‌های تابعه استان اصفهان در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و شطرنج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول