اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مردم شرق عربستان برای تشیع جنازه شهدای خود آماده می‌شوند

خبرگزاری فارس: مردم شرق عربستان خود را برای تشیع جنازه شهدای خود آماده می‌کنند که شب گذشته در اثر تیراندازی نیروهای امنیتی رژیم سعودی به شهادت رسیدند.

مردم شرق عربستان برای تشیع جنازه شهدای خود آماده می‌شوند

به گزارش فارس، شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد، مردم منطقه الشرقیه عربستان امروز برای برگزاری تشیع جنازه شهدای خود آماده می‌شوند.

مردم  مناطق شرقی عربستان شب گذشته و به دنبال اعلام خبر دستگیری شیخ "نمر النمر" دست به اعتراض‌های مسالمت آمیز زدند که با یورش نیروهای امنیتی رژیم سعودی مواجه شدند.

در این حمله سه تظاهرکننده معترض عربستانی به شهادت رسید و 20 نفر دیگر مجروح شدند.

گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که اعتراض‌های مردمی به بازداشت شیخ نمر همچنان ادامه دارد و این اعتراض‌ها از منطقه العوامیه به قطیف سرایت کرده است و نیروهای امنیتی آل سعود مردم را با گلوله جنگی هدف قرار می‌دهند.

بنابراین گزارش نیروهای امنیتی حضور گسترده‌ای در منطقه دارند و خودروهای زرهی در اکثر نقاط شهر العوامیه، الشرقیه و قطیف موضع گرفته‌اند.

مردم در حالی که شعار "مردم خواستار سرنگونی رژیم هستند" و فریاد الله اکبر سر می‌دادند تاکید کردند که تا زمانی که شیخ النمر آزاد نشود اعتراضات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول