اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

معارض عربستانی: آل‌سعود هزینه جنایاتش را پرداخت خواهد کرد

خبرگزاری فارس: یکی از معارضان عربستانی با اشاره به کشتار مردم در شرق این کشور با سلاح جنگی توسط رژیم حاکم اعلام کرد که رژیم آل‌سعود بهای جنایات خود را پرداخت خواهد کرد.

معارض عربستانی: آل‌سعود هزینه جنایاتش را پرداخت خواهد کرد

به گزارش مانیتورینگ فارس، فواد ابراهیم از معارضان دولت آل سعود در گفت‌وگو با شبکه العالم گفت: من براین باورم که این حرکت مردمی با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت و معترضان به مسالمت آمیز بودن این اعتراضات پایبند هستند.

فواد ابراهیم با اشاره به اقدام دولت ریاض در هدف قرار دادن معترضان با سلاح جنگی در اعتراضات روزهای گذشته، اظهار داشت که رژیم آل‌سعود هزینه جنایتی که انجام داده است را پرداخت خواهد کرد.

این معارض عربستانی تاکید کرد که همه ما آماده دفاع از کرامت خود خواهیم بود و نمی‌پذیریم که در مقابل این جنایات سکوت کنیم.

شرق عربستان از روز گذشته شاهد اعتراضات گسترده مردم به رژیم آل سعود بوده و این تظاهرات پس از آن آغاز شد که نیروهای رژیم شیخ "نمر النمر" را هدف حمله قرار داد و پس از زخمی کردن وی، این روحانی شیعه را دستگیر کردند.

مردم درپی این اقدام تظاهرات کردند که نیروهای سعودی 2 نفر را به ضرب گلوله در این تظاهرات شهید کردند و 4 تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول