اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌ای جدید برای مخاطبان خارج از کشور

پرسش و پاسخ تاریخی از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: برنامه «پرسش و پاسخ تاریخی» برای آشنایی مخاطبان با تاریخ راستین صدر اسلام از دیدگاه شیعه برای انگلیسی زبانان پخش می‌شود.

پرسش و پاسخ تاریخی از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، ایجاد شبهه اعتقادی و تاریخی یکی از بزرگ‌ترین میادین تهاجم عقیدتی و فرهنگی است.

کانال ندای اسلام رادیو معارف در راستای فعالیت خود در راستای ترویج دین اسلام و مذهب تشیع در میان مخاطبان انگلیسی زبان، اقدام به تولید و پخش برنامه‌هایی برای پاسخگویی به شبهات مطرح شده در مورد دین اسلام و مذهب تشیع کرده است.

به همین مناسبت برنامه «پرسش و پاسخ تاریخی Question & Answer on Islamic History» با هدف شبهه‌زدایی از وقایع تاریخی و آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با تاریخ راستین صدر اسلام از دیدگاه شیعه روی آنتن می‌رود.

محورهای موضوعی این برنامه پاسخ به شبهات حوزه تاریخ اسلام، شبهات وارده درباره زندگی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، جریانات پس از هجرت ایشان، وقایع سال دوم هجرت، شبهات وارده در مورد اذان صدر اسلام و اذان کنونی و ... است که توسط کارشناس برنامه حجت‌الاسلام دکتر شهریار شجاعی‌پور، عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه پاسخ داده خواهد شد.

برنامه «پرسش و پاسخ تاریخی» کاری از کانال ندای اسلام، به تهیه‌کنندگی و سردبیری محمود انصاری و گویندگی سید وحید علوی در دو قسمت روزهای 19 و 26 تیر 91 از ساعت 8 و 45 صبح به مدت 40 دقیقه پخش می‌شود.

خاطر نشان می‌شود برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com و از طریق ماهواره هاتبرد، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی پخش می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول