اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در ترکیب هیئتی به سرپرستی وزیر کشور

استاندار آذربایجان‌شرقی به ارمنستان سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی فردا دوشنبه در ترکیب هیئتی به سرپرستی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران به ارمنستان سفر می‌کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی به ارمنستان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعدازظهر امروز در خصوص برنامه‌های این سفر به خبرنگاران گفت: در این سفر دو روزه، هیئت ایرانی در خصوص تحکیم و تعمیق روابط دوجانبه و پیگیری همکاری‌های دوطرفه با مقامات ارمنی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

وی ملاقات هیئت ایرانی با رئیس‌جمهور و وزرای صنعت و کشاورزی ارمنستان و استاندار استان سیونیک و فعالان بخش خصوصی این کشور را از جمله برنامه‌های هیئت ایرانی در این سفر عنوان کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی، پیگیری فعالیت‌های بازارچه‌های مرزی، بحث و تبادل نظر در خصوص تبادلات فرهنگی، تجاری و اقتصادی و همچنین دیدار با مقامات بلندپایه کشور ارمنستان از جمله وزرای انرژی، امور حوادث غیرمترقبه و معاون نخست وزیر در امور استان‌های ارمنستان را از دیگر برنامه‌های این سفر اعلام کرد.

در سفر دو روزه مصطفی محمدنجار، وزیر کشور به ارمنستان، معاونان امنیتی، انتظامی و امور بین‌الملل وی و استانداران آذربایجان‌شرقی و غربی نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول