اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90 صورت گرفت

پرداخت 653 میلیون ریال پاداش به صنایع صرفه‌جوی اصفهانی

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر بازار برق و مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان گفت: در سال 1390 به صنایع صرفه‌جو و بهینه استان اصفهان 653 میلیون ریال پاداش در زمینه مصرف برق اعطا شد.

پرداخت 653 میلیون ریال پاداش به صنایع صرفه‌جوی اصفهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، سارا صالحی اظهار کرد: در سال 90 سهم انرژی مصرفی مشترکان صنعتی تحت پوشش شرکت، بالغ بر 25 درصد بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به سهم عمده مصرف انرژی در این بخش طرح‌های ویژه‌ای به منظور جلب مشارکت این گروه از مشترکان به منظور مدیریت و کاهش پیک بار تابستان پیش‌بینی شده و طی سال‌های متوالی به اجرا در آمده است.

مدیر دفتر بازار برق و مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به اجرای این طرح در سال گذشته تصریح کرد: در سال 90 حدود 50 مورد از صنایع در قالب سناریوهای مختلف همکاری داشتند که منجر به متوسط کاهش مصرف انرژی بالغ بر 55 درصد این گروه از مشترکان طی دوره همکاری به نسبت دوره مشابه شده است.

وی تاکید کرد: متوسط دیماند کاهش یافته صنایع همکار معادل 44 درصد و ماکزیمم آن معادل 92 درصد مدت مشابه قبل بوده است.

صالحی در ادامه افزود: کل تخفیف تعلق گرفته به صنایع همکار بالغ بر 2 هزار میلیون ریال، متوسط تخفیف هر مشترک صنعتی معادل 43 میلیون ریال و ماکزیمم تخفیف پرداخت شده به مشترک صنعتی در یک سناریوی همکاری معادل 653 میلیون ریال بوده است.

وی ماکزیمم دیماند کاهش یافته دوره همکاری را معادل 5/14 مگاوات و متوسط دیماند کاهش یافته طی دوره همکاری را معادل 7/8 مگاوات دانست و اضافه کرد: در سال جاری نیز این طرح با مشارکت صنایع در حال اجرا است و انتظار داریم نتایج مطلوبی دربر داشته باشد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول