اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال استقلال ساری:

طبق قرارداد، سهام‌دار دو سوم استقلال ساری هستم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال استقلال ساری گفت: طبق قراردادی که با مدیرعامل تیم امضا شد، دوسوم سهم قرارداد باشگاه استقلال ساری به نام بنده است.

طبق قرارداد، سهام‌دار دو سوم استقلال ساری هستم

علی‌اصغر یمینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره مصاحبه مدیرعامل باشگاه استقلال ساری در مورد وی گفت: طبق قرارداد؛ من سرپرست رسمی تیم فوتبال استقلال ساری هستم.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که با حضور اعضا هیئت مدیره در تاریخ 10/7/90 و همچنین واگذاری سهام مورخه 12/8/90 مبنی بر خروج محمدرضا رنجبر از سهام‌داری باشگاه با عنایت به بند شش قراردادنامه شماره 1241 مورخه 20/6/90 بدین وسیله با اشاره به بند هشت قرارداد نامه مذکور مراتب مورد تایید و از این تاریخ سهامدار دوسوم تیم دسته سومی فوتبال استقلال ساری را به بنده دادند.

یمینی گفت: هزینه‌های تیم اعم از خرید امتیاز، هزینه ورودی مسابقات، حقوق بازیکنان، مربیان و غیره به صورت مساوی از سوی طرفین پرداخت شده و طرفین در سود و زیان احتمالی تیم به صورت مساوی سهیم و مسئول هستند.

وی افزود: استعفا یا خروج هر یک از طرفین در این قرارداد و جایگزینی و یا اضافه کردن افراد با موافقت و شرایطی که قرارداد تعیین می‌کند، مقدور خواهد بود.

سرپرست استقلال ساری بیان داشت: این قرارداد در کلیه دعاوی حقوقی و قضایی و مالی که در محاکم قضایی و یا اداری و مجامع رسمی ورزشی و غیر ورزشی به صورت مساوی مسئولیت دارند و هرگونه محکومیت احتمالی مالی و غیره متوجه طرفین این قرارداد است.

این مسئول ادامه داد: قرار شد امورات و تصمیمات باشگاه به صورت مشورتی و با موافقت اکثریت اعضا صورت گیرد و طرفین در مقابل آن پاسخگو باشند.

یمینی از هزینه 180 میلیون تومانی تیم استقلال ساری در سال گذشته خبر داد و افزود: سال گذشته طبق قرارداد من که سرپرست باشگاه را بر عهده داشتم، 120 میلیون تومان و محمد حسن محمدی کیادهی به عنوان مدیرعامل تیم 60 میلیون تومان برای باشگاه استقلال ساری هزینه کردیم.

وی اذعان داشت: طبق هزینه صورت گرفته سال گذشته در تیم استقلال ساری 70 درصد سهام برای من و 30 درصد سهام برای محمدی کیادهی بود.

یمینی در پایان متذکر شد: از محمدی کیادهی مدیرعامل باشگاه استقلال ساری انتظار چنین مصاحبه‌ای را نداشتم که پس از صعود تیم به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با توجه به هزینه‌هایی که متقبل شدم، مرا به عنوان اسپانسر تیم عنوان کند.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول