اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

برخورد با گران‌فروش‌ها یکی از اهرم‌های تنظیم بازار است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان با تاکید بر اینکه باید با واحدهای گران‌فروش در لرستان قانونی برخورد کرد، گفت:‌ این اقدام یکی از اهرم‌های تنظیم بازار است.

برخورد با گران‌فروش‌ها یکی از اهرم‌های تنظیم بازار است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان لرستان با بیان اینکه برای تنظیم بازار و در راستای رفاه حال شهروندان باید عالمانه و با برنامه به مسائل ورود کرد، گفت: در زمینه نوسانات قیمت گوشت مرغ و دیگر اقلام مورد نیاز باید به صورت کاربردی برنامه‌ریزی و تلاش کرد با احصای عوامل ایجاد کننده نوسانات از بروز آنها جلوگیری و نسبت به تقویت نقاط مثبت اقدام کنیم.

وی افزود: وقتی در یک فضای اجتماعی یک جو روانی ایجاد می‌شود، عدم اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی و بی‌توجهی به تنویر افکار عمومی خود موجب بروز شایعات منفی می‌شود و این شایعات منفی به نوعی بر جو منفی موجود دامن می‌زند و ممکن است، تا جایی پیش برود که مردم و مخاطبان کلیه عملکرد مسئولان را نادیده گرفته و آن را زیر سئوال ببرند.

استاندار لرستان گفت: قرار گرفتن سه واحد صنعتی استان لرستان در ردیف واحدهای صنعتی نمونه کشور نشان از وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای بی‌پایان در لرستان دارد.

دهمرده یادآور شد: این ظرفیت‌ها و استعدادها مربوط به یک بخش یا قسمت خاصی نیست و لرستان استانی است که در همه ابعاد مختلف دارای ظرفیت، پتانسیل و استعداد‌های الهی، تاریخی و انسانی است.

استاندار لرستان گفت: دقیق شدن در مسائل و تلاش برای از بین بردن علل و عوامل ایجاد نوسان در قیمت‌ها تشویق واحدهای نمونه و دارای عملکرد مثبت و بکارگیری اهرم قانونی برای واحدهایی که رعایت حال مردم و شهروندان را نمی‌کنند و خود از عوامل ایجاد نوسانات در بازار هستند، از راهکارهای مهم تنظیم بازار است.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول