اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال تحصیلی گذشته صورت گرفت

اجرای طرح شنا برای 25 هزار دانش‌آموز اصفهانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت‌بدنی مدارس اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال تحصیلی گذشته 25 هزار دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی در سطح استان زیر پوشش طرح شنا قرار گرفته‌اند.

اجرای طرح شنا برای 25 هزار دانش‌آموز اصفهانی

حسین ابوالحسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ورزش دانش‌آموزی از کمبود اعتبار رنج می‌برد، اظهار کرد: در صورتی که اعتبارات کافی و لازم در اختیار استان قرار بگیرد طرح‌های مناسبی در زمینه ورزش دانش‌آموزی در اصفهان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح شنای دانش‌آموزی از دو سال گذشته در میان دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی برگزار شده است، اضافه کرد: گذراندن دوره شنا توسط دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی برای دریافت گواهینامه تحصیلی ضروری و الزامی است.

رئیس اداره تربیت‌بدنی مدارس اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته 25 هزار دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی در سطح استان زیر پوشش طرح شنا قرار گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی 1389-1390 نیز حدود 63 هزار دانش‌آموز سوم دبستانی در سطح استان زیر طرح شنای دانش‌آموزی قرار گرفته‌اند، ادامه داد: کمبود اعتبارات در زمینه ورزش دانش‌آموزی از مهم‌‌ترین دلایل کاهش تعداد دانش‌آموزانی است که در سال تحصیلی گذشته زیر پوشش طرح شنا قرار گرفته‌اند و اجرای کامل این طرح در میان تمام دانش‌آموزان به اعتبارات کافی نیاز دارد.

ابوالحسنی با اشاره به اینکه در حال حاضر اجرای طرح شنای دانش‌آموزی بازدهی مناسبی نداشته است، تاکید کرد: شیوه اجرای این طرح از مهم‌ترین دلایل این موضوع محسوب می‌شود و تغییر در شیوه اجرای طرح شنای دانش‌آموزی به بازدهی بیشتر و بهینه‌تر آن در میان دانش‌آموزان کمک می‌کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول