اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 29 سال درد و رنج

جانباز محمد‌کاظم دعاگویی به لقاء‌الله پیوست

خبرگزاری فارس: جانباز 70 درصد محمد‌کاظم دعاگویی پس از 29 سال تحمل درد و رنج در سیرجان به لقاء‌الله پیوست.

جانباز محمد‌کاظم دعاگویی به لقاء‌الله پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمد‌کاظم دعاگویی در عملیات‌های بیت‌المقدس، والفجر یک و کربلای پنج مجروح شد و با وجود ترکش در بدن مجروح خود و شیمیایی بودن امروز دار فانی را وداع گفت و به دیدار ‌همرزمان شهید خود و مهدی صاحب الزمان شتافت.

به همین مناسبت نماینده مردم سیرجان‌، امام جمعه‌، فرماندار و بنیاد شهید شهرستان سیرجان در پیام‌هایی جداگانه شهادت این مرد وارسته و شایسته خداوند را به محضر مقام معظم رهبری و خانواده شهید تبریک گفته و این شهادت را یادآور شهادت فرزندان برومند اسلام در هشت سال دفاع مقدس عنوان کردند.

در این پیام‌ها از مردم حزب‌الله و همیشه در صحنه شهرستان سیرجان دعوت شده تا در مراسم تشییع پیکر این شهید والا‌مقام راس ساعت 9 صبح روز شنبه مورخه 17 تیر ماه جاری که از حسینیه امام خمینی (ره) محل اعزام رزمندگان به جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کنند.

سعید زریبافان معاون و رئیس سازمان بنیاد شهید کشور ‌هفته گذشته در سفر به شهرستان سیرجان از این جانباز دیدار کرد و مقرر شد برای درمان وی و اعزام به خارج از کشور اقدام شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول