اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محل کارگاه هراز:

گردهمایی سیاسی کارکنان سد هراز برگزار شد

خبرگزاری فارس: گردهمایی سیاسی کارکنان سد ملی هراز در محل کارگاه این سد برگزار شد.

گردهمایی سیاسی کارکنان سد هراز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یک کارشناس و تحلیل‌گر سیاسی  صبح امروز در جشن میلاد امام زمان(عج) و گردهمایی سیاسی با موضوع 1+5 در کارگاه سد مخزنی هراز بیان داشت: ظهور منجی آخرالزمان شرایط مختلفی دارد و یکی از این شرایط این است که ایران در آستانه این رویداد بزرگ دنیا درگیر یک جنگ فرسایشی می‌شود که کار با پیروزی پارسی‌زبانان تمام می‌شود.

شکرالله رضازاده شرمه افزود: حوزه این جنگ مشخص نشد ولی آنچه مصداق پیدا می‌کند دعوای هسته‌ای ما و اروپایی‌ها است که مطمئنا منجر به پیروزی خواهد شد.

وی با تاکید اینکه در ظهور منجی آخرالزمان پنج نشانه حتمی وجود دارد ولی جنگ قدرت‌ها از نشانه‌های غیرحتمی آن است، گفت: موضوع مهدویت یکی از موضوعات روز دنیاست،  باید تمام حرکات و رفتار شیعه برای رضایت خداوند باشد در غیر این صورت برکت به کارهایش حاکم نمی‌شود و اموراتش سمت و سو نمی‌گیرد.

رضازاده با تاکید اینکه آن مسئولی که به راحتی دست به حیف میل بیت‌المال می‌برد شیعه نیست، ابراز داشت: اگر خداوند حجتش را بر روی زمین پنهان کرد علتش این است که ما شرایط ظهور منجی را نداریم.

وی با اشاره به گرانی بیش از اندازه لبنیات و گوشت و نان یادآور شد: مشکلات در کشورما زیاد است، در کشورمان مسئولان باید مشکلات مردم را مرتفع کنند زیرا مردم صاحب اصلی این نظام هستند و برای برقراری آرامش و امنیت تا پای جان و دادن خون ایستادگی کردند.

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران با اعلام اینکه در بحث 1+5 رئیس جمهور آمریکا تا کمر برای ایران خم می‌شود، گفت: کارشناسان ارشد کشورهای حاضر در این گروه در جلسات متعدد به پای ایران می‌افتند ولی ایران ابهت خود را به دنیا به اثبات رسانده است.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول