اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

دشمن از تفکر مهدویت در هراس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: دشمنان دین اسلام از تفکر مهدویت در هراس به سر می‌برند.

دشمن از تفکر مهدویت در هراس است

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اینکه فرارسیدن جشن نیمه‌شعبان را به مسلمانان تبریک گفت، اظهار داشت: دشمنان از بسط و توسعه یافتن این تفکر در  وحشتی غیرقابل توصیف به سر‌می‌برند از این‌رو برای محو این نهضت مقدمه‌چینی می‌کنند.

وی تصریح کرد: کشورهای مستکبر غربی برای زدودن این بینش از یورش به اماکن مذهبی و حرم مطهر ائمه معصوم (ع) نیز باکی ندارند به طوریکه امروز به وضوح شاهد هستیم کشورهای غربی به ویژه آمریکا در سامرا و امثال آن به چه اقدامات وحشیانه‌ای دست می‌زنند.

باقری با بیان اینکه اطاعت از رهبری مهم‌ترین وظیفه منتظران مهدی(عج) است، ادامه داد: برای اینکه بسترها جهت ظهور امام دوازدهم شیعیان فراهم شود و به وسیله ایشان در جهان بساط عدالت و برابری گسترده شود باید از نایب بر حق ایشان اطاعت کرد تا اینکه آن روز مبارک و نجات‌بخش فرا برسد.

وی با اشاره به اینکه از زمان بعثت حضرت محمد(ص) سرفصلی به عنوان مهدویت گشوده شد، اضافه کرد: از نخستین سال‌های رسالت نبی‌اکرم(ص) این مبحث وجود داشت و به این موضوع وعده داده می‌شد که روزی حکومتی مبتنی بر عدل و داد در جهان حاکم خواهد شد.

امام جمعه شاهین‌دژ مهم‌ترین پیام خطبه غدیر را مهدویت عنوان کرد و اظهار داشت: بارها به این موضوع اشاره شده است که حضرت محمد (ص) در این روز سرنوشت‌ساز حضرت علی (ع) را ولی امر مسلمانان قرار داد ولی باید دانست که فرهنگ و نهضت مهدویت به عنوان یک پیام مهم در این خطبه نهفته شده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول