اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت نیمه شعبان صورت گرفت

پیام تبریک استاندار قم به مراجع و مردم قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان را به مقام عظمای ولایت، مراجع معظم تقلید، علما، فضلاء و طلاب محترم و عموم مردم متدین و ولایت‌مدار استان مقدس قم و همه منتظران تبریک گفت.

پیام تبریک استاندار قم به مراجع و مردم قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در پیام کرم‌رضا پیریایی آمده است: آن لحظه زیبا از شب نیمه شعبان، آسمان سامرا از ظهور معجزه دیگری به خود می‌بالید و شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی در دامن نرگس زیباترین صدف گوهر آفرینش و یوسف سپید سیمای مشکین چشم دلربا را به عرشیان و زمینیان مژده می‌داد.

در ادامه این پیام افزوده شده است: او آمد و با آمدنش امید به برپایی عدل در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره یافت. چه مبارک مولودی که وجود مطهرش جهان را از شر ظالمان و ستمگران تطهیر، زمین را پر از عدل و داد کرده و کاخ‌های ظلم و ستم را فرو می‌ریزد. خجسته باد میلاد نوری که سحر با شبنم لطفش بیدار می‌شود و خورشید در انتظار سلامش طلوع می‌‌کند. او که هرگاه جمعه از راه می‌رسد، صاحبدلان، دل از دست می‌دهند و قرار از کف می‌نهند و قافله دل‌های بیقرار روی به قبله می‌کنند و آمدنش را به انتظار می‌نشینند و چه زیبا و دلنشین است این انتظار.

در بخش دیگری از پیام استاندار قم تصریح شده است: اینک در آستانه ولادت فرخنده‌اش ایوان دل و صحن جان مردمان شهر و دیارمان را آذین بسته‌ایم تا شعله‌های اشتیاق و عاطفه و پیوند ناگسستنی با آخرین پیشوای پارسایان را در قلب شیعیان جهان برانگیزانیم و نغمه‌ای چنین طنین‌انداز کنیم:

رواق منظر چشم من، آشیانه توست              کرم نما و فرودآ که خانه خانه توست

در پایان این پیام آمده است: فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حجت‌الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری ارواح العالمین له الفداء را به محضر مقام عظمای ولایت، مراجع معظم تقلید، علما، فضلاء و طلاب محترم و عموم مردم متدین و ولایتمدار استان مقدس قم و همه منتظران آن حضرت تبریک عرض کرده از خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسئلت دارم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول