اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی:

507 دفتر پیشخوان در مناطق روستایی آذربایجان‌غربی وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی گفت: در مناطق روستایی آذربایجان‌غربی 507 دفتر پیشخوان خدمات دولت وجود داد که با هدف تسهیل دسترسی مردم راه‌اندازی شده است.

507 دفتر پیشخوان در مناطق روستایی آذربایجان‌غربی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه بهمن اسماعیل‌زاده ظهر امروز در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت که در سالن شماره چهار استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: برای اینکه اقشار مختلف مردم ساکن در مناطق روستایی به خدمات دولت دسترسی سریع پیدا کنند دفاتر پیشخوان در مناطق روستایی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه بعضی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت با مشکل عدم درآمد کافی رو‌به‌رو هستند، ادامه داد: تاکنون حدود 23 دفتر پیشخوان به دلیل عدم تامین درآمد مناسب به تعطیلی کشیده شده است لیکن می‌طلبد برای حل این مشکل برنامه‌ریزی شود تا دفاتر در انجام وظایف محوله موفق شوند.

وی با اظهار به اینکه درآمد دفاتر روستایی بسیار پایین‌تر از دفاتر شهری است افزود:  متوسط درآمد دفاتر روستایی به اندازه قابل توجهی پایین است به طوریکه برای تامین معیشت خود و خانواده‌شان با مشکلات جدی مواجه خواهند شد پس باید در این حوزه نیز بررسی‌ و تصمیم‌گیری‌های لازم انجام بگیرد.

اسماعیل‌زاده بیان کرد: از این تعداد حدود 127 دفتر به طور مشترک در قالب مراکز کم‌ظرفیت به ارائه خدمات مشغول هستند، 209 دفتر نیز به طور مستقل  فعالیت می‌کنند ولی در ساختمان شرکت مستقر هستند همچنین 171 دفتر دیگر به تامین ساختمان مبادرت کرده‌اند که بعد از تجهیز ساختمان توسط شرکت خدمات‌دهی خود را آغاز کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی به اشتغالزایی ناشی از افزایش خدمات دفاتر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون از این رهگذر برای یک‌هزار و 500 نفر فرصت ارتزاق فراهم شده است لذا چنانچه به افزایش دفاتر نیز مبادرت شود برای تعدادی از افراد جویای کار شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول