اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبیک:

نرخ کرایه خطوط درون‌شهری و برون‌شهری آبیک افزایش نمی‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان آبیک گفت: نرخ کرایه تمام خطوط درون‌شهری و برون‌شهری آبیک تا اطلاع ثانوی افزایش نمی‌یابد.

نرخ کرایه خطوط درون‌شهری و برون‌شهری آبیک افزایش نمی‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حمید بغدادی ظهر امروز در جلسه شواری ترافیک شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: نرخ کرایه تمام خطوط دورن‌شهری و برون‌شهری تا اطلاع ثانوی افزایش نخواهد یافت، چرا که تحقق این امر منوط به دستور وزارت کشور و استانداری قزوین است.

وی افزود: با توجه به مراجعات متعدد در خصوص افزایش نرخ سواری‌های آبیک - قزوین و آبیک - زیاران تا اطلاع ثانوی افزایش نرخ نخواهیم داشت، چرا که در حال پیگیری است و متعاقبا اعلام خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: چهار‌راه شریعتی به سمت بلوار امام خمینی (ره) شهرستان آبیک یک طرفه می‌شود که کار کارشناسی پلیس راهور شهرستان آبیک در این زمینه انجام شده و د‌ر آینده نزدیک تابلوی مربوطه نصب می‌شود.

معاون فرمانداری شهرستان آبیک بیان کرد: با توجه به وجود پنج ایستگاه در یک زمین 100 متری و پارک دوبله خودروها در خیابان هفت تیر شهرستان آبیک و سوار کردن دو سرنشین در جلوی خودروها پس از عبور از میدان شهدا، می‌طلبد که مسئولان ذی‌ربط بر این امور نظارت و توجه بیشتری داشته باشند.

بغدادی تصریح کرد: از شهرداری آبیک می‌خواهیم که نسبت به ساماندهی دست‌فروشان در چهار‌شنبه بازار شهرک قدس و پنج‌شنبه بازار خیابان شهدا تدابیر لازم را بیاندیشد تا برای مردم ترافیک و برای ساکنان و کسبه مزاحمت ایجاد نشود.

وی خاطرنشان کرد: طی مکاتبه فرمانداری شهرستان آبیک با مسئولان استان البرز در خصوص احداث دوربرگردان در حوزه استحفاظی نظرآباد منتهی به جاده شرکت سیمان‌ آبیک، تصمیم‌گیری لازم صورت خواهد گرفت و شهرداری آبیک نسبت به احداث دوربرگردان اقدام خواهد کرد.

این مسئول بیان کرد: از مسئولان می‌خواهیم که در زمینه بر طرف کردن کمبود سوخت خودروهای آژانس‌ها و خودروهای حمل بار با مسئولان استانی تمهیدات لازم را بیاندیشند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول