اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در انتخاب بین ملوان و داماش

سهیل رحمانی به ملوان بازگشت

خبرگزاری فارس: پس از کش و قوس‌های زیاد بین تیم‌های ملوان و داماش بر سر استفاده از سهیل رحمانی چپ پا، باشگاه ملوان انزلی سهیل رحمانی را به این تیم بازگرداند.

سهیل رحمانی به ملوان بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اخیرا تیم ملوان نام سهیل رحمانی بازیکن خوش اخلاق، چپ پا و بومی خود را در لیست بازیکنان مازاد قرار داد که تعجب همگان را برانگیخت.

با توجه به تعهد مدیران جدید باشگاه ملوان در هنگام خرید تیم برای استفاده از بازیکنان بومی به صورت ناگهانی چند نفر از بازیکنان بومی این تیم در لیست مازاد سرمربی قرار گرفتند که این مسئله در اواخر فصل نقل و انتقالات بوده و موجب لطمه خوردن به برخی از بازیکنان از جمله سهیل رحمانی خوش آتیه شد.

قبل از این اتفاقات چند باشگاه بزرگ کشور خواهان حضور رحمانی در تیم‌ خود بودند که سرمربی ملوان به وی وعده حضور مستمر در بازی‌های تیم را داده و از رفتنش به خارج از استان ممانعت کرد.

رحمانی نیز که تعصب زیادی به گیلان و بازی برای تیم‌های استان خود دارد این پیشنهاد پورغلامی را پذیرفت و به تمرین در ملوان ادامه داد تا اینکه پس از خرید باشگاه ملوان توسط هدایتی و آوردن چندین بازیکن غیر بومی عرصه بر جوانان آینده‌دار بومی تنگ شده و در بدترین شرایط عذر برخی از آنها خواسته شد و در این شرایط سهیل رحمانی با علاقه‌مندی نسبت به تیم گیلانی بر سر تمرینات داماش حاضر شد و نظر هرندی سرمربی این تیم را به خود جلب کرد.

 از آنجا که داماش در پست دفاع چپ بازیکن شاخصی را نداشت، قرار بر این شد تا از رحمانی به صورت فیکس در این پست استفاده شود.

مدیران ملوان پس از موفقیت رحمانی در مدت حضور کوتاه خود در داماش به فکر افتادند تا بار دیگر او را به این تیم برگردانند و با توجه به باقیمانده قرارداد یکساله رحمانی با ملوان به وی رضایت‌نامه حضور در تیم داماش داده نشد و رحمانی دوباره به این تیم بازگشت و از امروز بر سر تمرینات ملوان حاضر شد. 

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول