اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست موقت باشگاه ملوان انزلی:

ملوان در یک قدمی حذف از لیگ برتر است

خبرگزاری فارس: سرپرست موقت باشگاه ملوان انزلی گفت: اگر ورزشگاه تختی انزلی تا 14 تیر جاری به استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا نرسد تیم فوتبال ملوان انزلی تنها یک گام با حذف شدن از لیگ برتر فاصله دارد.

ملوان در یک قدمی حذف از لیگ برتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، صادق درودگر عصر امروز در جلسه باشگاه مذکور خواستار مساعدت مسئولان استان نسبت به وضعیت ورزشگاه تختی انزلی شد و اظهار کرد: نامه‌ای به استاندار گیلان و مسئولان استان ارسال کردیم که تا 14 تیرماه جاری فرصت باقی است که ورزشگاه تختی بندرانزلی به استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا برسانیم در غیر اینصورت ملوان از لیگ حرفه‌ای حذف می‌شود.

وی افزود: برای برطرف کردن این مشکل درخواست نشست فوری با مسئولان استان گیلان را خواستار شده‌ایم که هرچه سریع‌تر ورزشگاه تختی انزلی به باشگاه واگذار شود تا بتوانیم به سرعت امکانات مورد نیاز را فراهم کنیم.

این مسئول از تشکیل نشستی با حضور مسئولان ارشد شهرستان بندرانزلی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این نشست تمام مسئولان و نماینده مردم این شهرستان حمایت خود را از باشگاه ملوان اعلام کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به حضور بازیکنان جدید در تیم ملوان یادآور شد: باشگاه ملوان پس از واگذاری 70 درصدی سهام به بخش خصوصی، پژمان نوری، مازیار زارع، جواد شیرزاد و سیامک کورشی را به خدمت گرفته است.

درودگر از تمدید قرارداد با سعید سالار زاده و بابک پور غلامی بازیکنان فصل‌های گذشته ملوان خبر داد.

ا‌نتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول