اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاونت فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران

دوره تربیت مربی فن خطابه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران گفت: به منظور ارتقای سطح علمی و مهارتی طلاب خواهر در زمینه تبلیغ، دوره تربیت مربی فن خطابه برگزار می‌شود.

دوره تربیت مربی فن خطابه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام سید محمود صانعی اظهار داشت: این دوره که با هدف تامین مربیان «طرح ارتقای توان تبلیغی» به منظور تدریس و تمرین فن خطابه در مدارس علمیه ارائه می‌شود در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی به صورت نظری و عملی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به پیشینه این طرح گفت: با توجه به ضرورت آشنایی طلاب با روش‌های تبلیغی و همچنین در پاسخ به تقاضای مکرر مدیران مدارس علمیه مبنی بر لزوم ارتقای سطح مهارتی طلاب در عرصه تبلیغ، طرح «ارتقای توان تبیلغی طلاب» از طرف معاونت فرهنگی‌ـ تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران پیشنهاد شد و مورد تصویب قرار گرفت.

مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خوهران افزود: به منظور ارزیابی و پرهیز از آسیب‌های احتمالی، قرار شد این طرح ابتدا به صورت آزمایشی در تعدادی از مدارس علمیه خواهران برگزار شود که این امر در سال‌های گذشته انجام و با استقبال طلاب روبه‌رو شد.

وی ادامه داد: بنابراین با توجه به مفید و تاثیرگذار بودن طرح و در پاسخ به تقاضای سایر مدارس علمیه نسبت به اجرای فراگیر آن، این طرح در سال تحصیلی آینده به صورت سراسری در تمام مدارس علمیه خواهران کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اکنون برای طلاب پایه چهارم در حوزه‌های علمیه کتاب روش سخنرانی دینی تدریس می‌شود و لازم است به منظور نهادینه شدن مباحث کتاب برای طلاب پایه پنجم به صورت کارورزی اجرا شود یادآور شد: بنابراین با توجه به اجرای این طرح در تمام مدارس علمیه خواهران در سال تحصیلی آینده، باید نسبت به تامین مربی آن اقدام شود که در همین راستا دوره تربیت مربی «طرح ارتقای توان تبلیغی طلاب» برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صانعی با اشاره به اینکه این دوره به مدت سه‌روز و در تعدادی از استان‌ها برگزار خواهد شد اضافه کرد: پس از معرفی مربیان از طرف مدیران مدارس علمیه، زمان و مکان برگزاری دوره به اطلاع آنان خواهد رسید.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول