اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

نیروهای مسلح مجال نفس کشیدن به دشمن نخواهند داد

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: در صورت کوچک‌ترین تعرض و حماقت از سوی دشمن، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای مجال نفس کشیدن به دشمن را نخواهند داد.

نیروهای مسلح مجال نفس کشیدن به دشمن نخواهند داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در جمع مسئولان و مردم گچساران اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار گرفته‌ایم و ماه رجب و شعبان فرصتی برای آمادگی و پیشواز ماه رمضان است.

وی با اشاره به گرامیداشت روز پاسدار افزود: در سرلوحه آرم سپاه پاسداران آیه شریفه" وعدو الهم ما استعطتم من قوه" نقش بسته است که این آیه نشان‌دهنده این موضوع است که باید با آمادگی کامل، همه قوا را مسلح کرد تا بتوان به پیروزی رسید.

آمادگی نیروهای مسلح سد راه نفوذ دشمنان است

ابراهیمی تصریح کرد: اگر این آمادگی و جمع‌آوری قوا نبود، امروز دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی این انقلاب را بلعیده بودند و حتی اسمی نیز در تاریخ از انقلاب اسلامی نبود.

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به برگزاری مذاکرات بغداد و مسکو گفت: نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات بغداد و مسکو حضور پیدا کرده و با قاطعیت تمام حرف زدند.

اقتدار امروز نظام برآمده از الله‌اکبرهای ملت است

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: قدرت و اقتدار امروز ایران برآمده از الله‌اکبرهای شما مردم، خون شهیدان و تدبیر، در‌ایت، مدیریت و بصیرت مقام معظم رهبری است و این قدرت امروز در اختیار ملت ایران قرار دارد.

وی با اشاره به فضایل اخلاقی پدر موشکی ایران ابراز داشت: در وصیتنامه حسن طهرانی‌مقدم که به دلیل انفجار موشک در لحظه آزمایش به شهادت رسید، آمده است "بر سنگ مزار من بنویسید این جا آرامگاه کسی است که می‌خواست رژیم صهیونیستی را نابود کند."

ابراهیمی بیان داشت: سید حسن نصرالله در مصاحبه خود خطاب به اسرائیل غاصب اعلام می‌کند "اگر دست از پا خطا کنید بیش از 10 هزار موشک آماده پرتاب به سوی رژیم صهیونیستی است و این بلوف نیست یک واقعیت است."

وی ادامه داد: این قدرت همان قدرتی است که به برکت ایمان، درایت و رهبری امام‌گونه و بی‌مانند رهبر فرزانه و اندیشمند انقلاب اسلامی به دست آمده است.

ابراهیمی نماز جمعه را فرصتی مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: نماز جمعه فرصتی مهم و ارزشمند برای بیان مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، دینی و مذهبی بوده که از این رهگذر می‌توان آنچه برای اسلام و جامعه اسلامی لازم است مطرح کرد.

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با تشریح وظایف امام جمعه در برگزاری نماز جمعه گفت: وظیفه امام جمعه ایراد خطبه فرهنگی و سیاسی برای مردم است.

ابراهیمی تأکید کرد: فلسفه برگزاری خطبه‌ سیاسی نماز جمعه این است که مردم با مسائل اصلی جامعه آشنا شوند و از نظرات اساسی رهبری و نظام با اطلاع شوند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول