اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در تالار هنر اصفهان

فیلم تئاتر "کمدی استشمامات" به نمایش در‌می‌آید

خبرگزاری فارس: مدیر تالار هنر اصفهان گفت: در سومین دوره نمایش فیلم‌‌تئاتر در تالار هنر اصفهان فیلم‌تئاتر "کمدی استشمامات" به نویسندگی امید طاهری و کارگردانی میثم عبدی به نمایش درمی‌آید.

فیلم تئاتر "کمدی استشمامات" به نمایش در‌می‌آید

میثم بکتاشیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: همزمان با آغاز به کار دبیرخانه جشنواره نمایش‌های کمدی، مجموعه‌ای از فیلم تئاتر های کمدی در تالار هنر اصفهان اکران می‌شود.

وی افزود: هدف از اکران این فیلم تئاترها آشنایی هر چه بیشتر هنرمندان با تئاترهای برگزیده کمدی در سطح کشور به جهت ارتقای سطح فنی نمایش‌های کمدی است.

مدیر تالار هنر اصفهان درباره فیلم‌تئاترهای این سلسله جلسات گفت: فیلم تئاترهای «دو متر در دو متر جنگ» به نویسندگی حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی نیما دهقان در تاریخ 17 تیرماه سال جاری،«جن گیر» به نویسندگی و کارگردانی کوروش نریمانی در 24 تیرماه و «پسر طلاها» به نویسندگی نیل سایمون و کارگردانی مهدی مکاری در 31 تیرماه به ترتیب پس از "کمدی استشمامات" به نمایش درمی‌آید.

وی ادامه داد: همانند دوره‌های گذشته پس از نمایش فیلم‌تئاترها کارشناسان علوم رفتاری به تحلیل و بررسی نمایش می‌پردازند.

بکتاشیان با بیان اینکه فیلم تئاتر" کمدی استشمامات"  روز شنبه 10 تیرماه اکران می‌شود، درباره داستان نمایش اظهار کرد: داستان این تئاتر درباره  شهردار یک شهر است که قرار است در جمع مردم سخنرانی کند، او به ناگهان گم می‌شود و اتفاق‌های عجیب و غریبی برای وی رخ می‌دهد.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این فیلم تئاترها هر شنبه ساعت 17 به تالار هنر واقع در میدان لاله جنب فروشگاه رفاه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 5660881 تماس بگیرند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول