اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد:

اجرای 200 پروژه زیرساختی در شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از اجرای بیش از 200 پروژه زیرساختی در شهرستان کنگان خبر داد.

اجرای 200 پروژه زیرساختی در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی در دست احداث در کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و تلاش برای توسعه زیرساخت‌های این شهرستان باید با جدیت انجام شود.

وی افزود: کنگان میزبان طرح‌های بزرگ پتروشیمی و نفت و گاز است و فازهای بزرگ پارس جنوبی در این شهرستان احداث می‌شود و مردم این شهرستان در معرض آلاینده‌های زیست‌محیطی قرار دارند که باید به این مردم رسیدگی کنیم.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: طرح‌های عمرانی و زیرساختی در کنگان به ویژه در مناطق روستایی با شتاب و کیفیت خوبی انجام گرفته و هم‌اکنون در چند جبهه کاری شاهد تلاش و فعالیت برای افزایش حجم خدمات‌رسانی هستیم.

یزدان‌شناس از اجرای بیش از 200 پروژه زیرساختی در شهرستان کنگان خبر داد و تصریح کرد: کنگان به کارگاه سازندگی تبدیل شده و امیدوار هستیم این میزان پروژه با همکاری دستگاه‌های اجرایی به زودی تکمیل و راه‌اندازی شوند.

وی اضافه کرد: احداث مراکز و خانه‌های بهداشتی و درمانی و توسعه زیرساخت‌های آموزشی و علمی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که با جدیت انجام می‌شود.

یزدان‌شناس گفت: هفته جاری با حضور وزیر ورزش و جوانان شاهد بهره‌برداری از چند طرح بزرگ ورزشی و کلنگ‌زنی چند طرح بودیم که بدون تردید تکمیل این طرح‌ها در رشد و رونق شهرستان و جذب جوانان به ورزش بسیار اهمیت دارد.

وی بیان کرد: وزارت نفت در یکسال اخیر همکاری مطلوبی با مجموعه شهرستان داشته و در اجرای طرح‌ها تلاش خوبی از خود نشان داده است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول