اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری 10 دوره تخصصی احکام کسب و تجارت در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 10 دوره تخصصی احکام کسب و تجارت در شهرستان کنگان خبر داد.

برگزاری 10 دوره تخصصی احکام کسب و تجارت در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی عصر امروز در نشست فعالان فرهنگی و تبلیغی کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ دینی در سطح جامعه امری لازم و ضروری است و همه باید در این راستا اهتمام ورزند.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به برنامه‌های مذهبی تاثیر به‌سزایی در جذب جوانان دارد و باید از امکانات موجود استفاده بیشتر و بهتری ببریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 10 دوره تخصصی احکام کسب و تجارت در شهرستان کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولین امور صنف کنگان مقرر شد 10 دوره آموزشی احکام کسب و تجارت ویژه اصناف این شهرستان برگزار شود که مقدمات کار انجام شده است.

اهرمی تصریح کرد: در همین راستا یک مبلغ اعزامی برای این مهم دعوت شده و در حال ساماندهی تشکیل این دوره‌ها در روزهای آینده هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان همچنین از اعزام یک مبلغ و مبلغه برای برگزاری جلسات آموزش مهارت‌های زندگی و تحکیم خانواده در این شهر خبر داد.

اهرمی گفت: با توجه به مراجعه مکرر خانواده‌ها برای برگزاری جلسات و گفتمان‌های دینی و اجتماعی، این اداره یک مبلغ و مبلغه از قم به منظور برگزاری جلسات آموزش مهارت‌های زندگی و تحکیم خانواده دعوت کرده است.

وی اضافه کرد: طول مدت برگزاری این جلسات یک ماه است و تلاش داریم سطح کیفی دوره‌ها بالا و رضایت‌بخش باشد.

اهرمی از فعالیت مستمر و قابل قبول هفت کانون در کنگان خبر داد و افزود: هم‌اکنون تعداد هفت کانون فرهنگی تبلیغی با این اداره در ارتباط هستند و در مناسبت‌های مختلف برنامه اجرا می‌کنند.

وی بیان کرد: این اداره طی رایزنی‌هایی که با مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر انجام داده درصدد است که برای تمام این هفت کانون مجوز صادر کند.

اهرمی یادآور شد: از تمام امکانات و توان موجود برای رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی در شهرستان بهره می‌بریم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول