اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان خبر داد

راه‌اندازی آموزشگاه تعلیم موتورسیکلت‌سواری در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: در راستای کاهش حوادث با موتورسیکلت، از این پس موتورسوران ملزم به گذراندن دوره‌های تعلیم رانندگی با موتورسیکلت در آموزشگاه‌های تعلیم موتورسیکلت‌سواری می‌شوند.

راه‌اندازی آموزشگاه تعلیم موتورسیکلت‌سواری در استان اصفهان

سرهنگ حسین غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه موتورسواران بیشترین حوادث رانندگی را به وجود می‌آورند، اظهار کرد: بیشتر موتورسواران بدون اینکه دوره خاصی را گذرانده باشند با هزینه بسیار کم موتور خریداری کرده و موجب حادثه و خسارت بسیاری در سطح شهر می‌شوند.

وی افزود: مالکیت خودرو و رانندگی با خودرو یک سری ضوابط هم‌چون انتقال سند، خلافی، گذراندن دوره‌های تعلیم و گواهینامه دارد که راننده را ملزم به رعایت آن می‌کند و این در حالی است که برای موتور چنین حساسیت‌هایی وجود ندارد.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از راه‌اندازی آموزشگاه‌های تعلیم موتورسیکلت‌سواری برای راکبان موتور خبر داد و گفت: تاکنون آموزشگاه تعلیم موتورسیکلت نداشتیم و استفاده از موتورسیکلت براساس آموخته‌های شخصی بود.

وی ادامه داد: امسال دستور‌العمل آموزشگاه تعلیم موتور‌سیکلت‌سواری برای شهر اصفهان و سایر شهرها صادر شده است که به زودی راه‌اندازی و در آن راکبان آموزش تئوری و عملی را همانند آموزش خودرو می‌بینند.

غلامی یادآور شد: در بحث ساماندهی موتورسیکلت‌ها افراد بسیاری داریم که بدون آموزش سوار موتورسیکلت بدون بیمه شده و موجب تصادف و خسارات بسیاری شده‌اند، بدون اینکه شماره پلاک موتور به نام خود و مالک موتور باشند.

وی تاکید کرد: مأموران پلیس راهور استان به شدت با تخلفات حادثه‌ساز رانندگان و موتورسیکلت‌سواران برخورد می‌کنند.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان هم‌چنین از تعداد 29 هزار و 669 فقره اعمال قانون توسط عوامل پلیس راهور استان خبر داد و گفت: تعداد 354 دستگاه خودرو و 786 موتورسیکلت متخلف توقیف شده است.

وی هم‌چنین اضافه کرد: در بحث آموزش با شهرداری اصفهان مذاکراتی صورت گرفته است که برای موتورسواران و نیز سرنشینان و مشکلات موتورسواران در سطح شهر کلاس‌های توجیهی و آموزشی برگزار شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول