اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم بید خبر داد

آمادگی خرم بید برای برگزاری ماراتن علمی کشور

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم بید گفت: شرایط برگزاری ماراتن علمی کشور در این کنکور مهیا است.

آمادگی خرم بید برای برگزاری ماراتن علمی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم بید، داود ایوبی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خرم بید اظهار داشت: آموزش و پرورش با دارا بودن قشر عظیمی از جوانان و معلمان ساعی به عنوان یکی از ادارات پویا و مبتکر و خلاق محسوب می‌شود.

فرماندار خرم بید افزود: آینده کشور در دست جوانانی است که امروزه در این مجموعه مشغول به تحصیل هستند، از این رو می‌طلبد که توجه ویژه‌ای را به این حوزه داشت.

وی با تقدیر از مدیریت و کارکنان اداره آموزش و پرورش این شهرستان ابراز داشت: آموزش و پرورش خرم بید همیشه و در هر جا حضور فعال و مستمری داشته و به عنوان بازوی توانایی برای شورای اداری این شهرستان بوده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خرم بید اضافه کرد: آموزش و پرورش با همکاری فرمانداری گام‌های خوبی در زمینه هوشمند شدن مدارس این شهرستان برداشته اما هنوز فضای خالی بسیاری وجود دارد که امید است با عزم جدی و مشارکت دیگر دستگاه‌ها تمام مدارس این شهرستان به این سیستم مجهز شوند.

ایوبی کنکور سراسری را به عنوان یک ماراتن علمی خواند و افزود: ثمره زحمات 12 ساله خانواده‌ها در این آزمون بزرگ به بار می‌نشیند و مسئولان امر تمام تمهیدات را برای برگزاری سالم این کنکور اندیشیده‌اند و فضا برای رقابت بین دانش‌آموزان مهیا و آماده است.

در ادامه رئیس آموزش و پرورش شهرستان خرم بید به ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه خود پرداخت و برنامه‌های صورت گرفته برای برگزاری آزمون سراسری را شرح داد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول