اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان و مردم

11 کشاورز نمونه دشتستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی باشکوه، 11 کشاورز نمونه شهرستان دشتستان تجلیل شدند.

11 کشاورز نمونه دشتستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان فرماندار دشتستان ظهر امروز در آیین تجلیل از کشاورزان نمونه دشتستان اظهار داشت: کشاورزان نقش مهمی در رشد و توسعه کشور دارند و سازمان جهاد کشاورزی از ابتدای انقلاب تاکنون در این عرصه حضوری ارزشمند داشته است.

غلامحسین خسروی افزود: در ابتدا شاهد حضور جهاد سازندگی بودیم که در دفاع مقدس و سپس سازندگی نقش‌آفرینی کرد و هم‌اکنون نیز جهاد کشاورزی در این راستا اقدامات ارزنده‌ای داشته است.

وی با بیان اینکه جهادگران امروز در جهاد کشاورزی سربازان خط مقدم تولید ملی هستند خاطر نشان کرد: امروز کشور با تکیه بر تولید و اقتصاد کشاورزی در سطح ملی و جهانی حضور دارد.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه دشتستان 70 درصد سطح زیرکشت استان را در اختیار دارد تصریح کرد: حمایت از کشاورزان و تقویت این قشر در دستور کار مسئولان قرار دارد و از همه توان خود در این مسیر استفاده می‌کنیم.

خسروی از ارائه تسهیلات کم‌بهره به کشاورزان خبر داد و گفت: در سال جاری یک‌هزار و 80 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه بخش کشاورزی به استان بوشهر اختصاص یافته که انتظار داریم سهم دشتستان افزایش یابد.

وی از ثبت‌نام بیش از 4 هزار کشاورز در طرح توسعه کشاورزی دشتستان خبر داد و اذعان داشت: در سال جاری 4 هزار و 170 نفر در حوزه توسعه کشاورزی دشتستان در طرح توسعه کشاورزی ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده همه باید در افزایش کیفیت تولید اهتمام ورزیم که بدون تردید کشاورزان جایگاه ویژه‌ای در این عرصه دارند.

در این آیین تعداد 11 کشاورز نمونه شهرستان دشتستان تجلیل شدند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول