اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 فروردین صورت می‌گیرد

آغاز چهارمین سمپوزیم بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

خبرگزاری فارس: هفتمین دوره مسابقات و چهارمین سمپوزیم بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران و دومین کنفرانس رباتیک و هوش مصنوعی در روزهای 15 و 16 فروردین برگزار می‌شود.

آغاز چهارمین سمپوزیم بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفتمین دوره مسابقات و چهارمین سمپوزیم بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران و دومین کنفرانس رباتیک و هوش مصنوعی در روزهای 15 و 16 فروردین برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات در روزهای 15 و 16 فروردین با رقابت ربات‌های زیردریایی در استخر دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

آغاز چهارمین سمپوزیم بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران و دومین کنفرانس رباتیک و هوش مصنوعی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران است که در آن با حضور پروفسور وین بوک از دانشگاه جورجیا تکنولوژی شاهد ارائه مقالات تخصصی دانشجویان ایرانی و خارجی از کشوررهای مختلف دنیا در خصوص آخرین دستاوردهای رباتیک، مکاترونیک و هوش مصنوعی هستیم.

آیین افتتاح این مسابقات در روز 17 فروردین در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور مقامات کشوری، مهمانان خارجی، اساتید و دانشجویان و دانش‌آموزان ملی و بین‌المللی از 14 کشور جهان و با حضور اساتید به نام رباتیک دنیا آقایان دکتر وین بوک استاد دانشگاه جورجیا تکنولوژی از کشور آمریکا، دکتر تنسویا کیمویورا نماینده فدراسیون جهانی ربوکاپ از کشور ژاپن و دکتر آرنود ویسر استاد دانشگاه آمستردام هلند صورت می‌گیرد و در این روز شاهد آغاز رقابت بقیه لیگ‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن‌های 35، 38 و سالن خلیج فارس هستیم.

گفتنی است در این دوره از رقابت‌ها 359 تیم از 14 کشور حضور دارند.

در روزهای 17 تا 19 فروردین رقابت‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که در این مدت بازدید برای عموم علاقمندان آزاد است.

در این دوره از رقابت‌ها 16 لیگ بزرگسال و فت لیگ دانش‌آموزی و 33 تیم خارجی و 326 تیم داخلی به رقابت می‌پردازند که تیم‌های خارجی از کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس، چک، هند، آلمان، برزیل، چین، پاکستان، ترکیه، یونان، مکزیک و ... می‌باشند.

لازم به ذکر است که تنها رقابت‌های لیگ ربات‌های زیردریایی در این مسابقات به دلیل نیاز به استخر در روزهای 15 و 16 فروردین ماه با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در محل استخر این واحد برگزار می‌شود.

بقیه مسابقات و لیگ‌های این رویداد علمی در روزهای گفته شده در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/و۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول