اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس استان قم:

تنیس به یکی از موفق‌ترین ورزش‌های قم تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: نفرات فعال بسیار خوبی در تنیس مردان و بانوان حضور دارند که تلاش آنها سبب شده است تا تنیس از ورزش‌های موفق قم باشد.

تنیس به یکی از موفق‌ترین ورزش‌های قم تبدیل می‌شود

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در سال جدید برنامه‌های متنوعی برای رشد و توسعه تنیس مردان و بانوان در بخش‌های مختلف در نظر داریم که اولویت ویژه به شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و رقابت‌های مختلف و در کنار آن توجه به بخش آموزش است.

وی ادامه داد: امسال نیز مسابقات قهرمانی استان و همچنین انتخابی در رده‌های سنی مختلف برای حضور در مسابقات کشوری برگزار خواهد شد و مردان و بانوان تنیس‌باز قمی نیز در این رقابت‌ها برای کسب مقام و افتخارات دیگری برای تنیس و ورزش قم به میدان می‌روند.

دبیر هیئت تنیس استان قم با اشاره به پیشرفت‌های تنیسورهای قمی عنوان داشت: همگام با رشد و پیشرفت این رشته ورزشی‌ در بخش مردان، خوشبختانه بخش بانوان استان قم نیز به خوبی توانمندی‌ها و شایستگی‌های خود را در سال‌های اخیر به خوبی ثابت کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در دو سه سال اخیر موفقیت‌های بسیار زیادی توسط بانوان و مردان تنیس‌باز قم در مسابقات قهرمانی و لیگ کشور کسب شد که حاصل تلاش آنها در رقابت‌ با حریفان خود در دو بخش تیمی و انفرادی بود که سبب شد تا تنیس یکی از موفق‌ترین هیئت‌های ورزشی استان قم در هر بخش مردان و بانوان باشد.

خاتمی اظهار داشت: این رشته ورزشی به خاطر اینکه فعالیت آن در دو بخش انفرادی و دو نفره جذابیت بسیار خاصی دارد، در سال‌های اخیر ورزشکاران این رشته به خصوص در رده‌های پایه موفقیت‌های زیادی برای ورزش قم کسب کرده‌اند، عناوینی که قطعا در آینده تکرار خواهد شد.

وی یادآور شد: از نظر امکانات و فضای ورزشی امکانات خوبی داریم و به همین سبب رشد و پیشرفت این رشته ورزشی‌ در هر دو بخش مردان و بانوان استان قم فراتر از انتظار بوده و گواه این مهم کسب افتخارات متعددی است که توسط ورزشکاران ما در مسابقات مختلف رقم می‌خورد.

دبیر هیئت تنیس استان قم افزود: حضور بانوان در برنامه‌های مختلف این رشته ورزشی در سال‌های اخیر بسیار قابل توجه بوده است و این در شرایطی است که تعداد زیادی بانوی تنیس‌باز به صورت حرفه‌ای و کاملا فعال در رده‌های سنی مختلف به کار مشغول هستند.

وی اضافه کرد: در سال جدید نیز مطابق تقویم هیئت که بر اساس برنامه سال 1391 فدراسیون تنیس تنظیم شده است، سعی می‌کنیم ابتدا تعامل جدی و سازنده‌ای با بخش‌های مختلف فدراسیون تنیس داشته باشیم تا از امکانات موجود به خوبی بهره برده و در مسیر پیشرفت تنیس قم در بخش قهرمانی گام برداریم.

خاتمی به برگزاری رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور در قم اشاره کرد و بیان داشت: این رقابت‌ها از 13 تیرماه به مدت یک هفته در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در قم برگزار می‌شود و تیمی هشت نفره از قم نیز به مصاف حریفان می‌رود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول