اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی فارس:

دولت کارنامه درخشانی از خود ارائه دهد

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب موتلفه اسلامی فارس گفت: دولت در سال پایانی خود کارنامه درخشانی ارائه دهد و خطاهای گذشته را جبران کند.

دولت کارنامه درخشانی از خود ارائه دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین چوبینی بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری که در دفتر حزب موتلفه اسلامی فارس برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران، انتظارات حزب موتلفه در فارس را از دولت مطرح کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت در آخرین سال فعالیت خود به سر می‌برد باید با جبران خطاهای گذشته کارنامه درخشانی از خود ارائه دهد.

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی فارس افزود: از دولت دهم با توجه به شرایط حساس کنونی در منطقه و جهان انتظار می‌رود به جای ارائه طرح‌های جدید برنامه و کارهای نیمه‌تمام خود را تکمیل و نهایی کند.

وی تصریح کرد: دولت باید روی مسئله تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی که مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال 91 اعلام کردند، برنامه‌ریزی جدی کند.

چوبینی تصریح کرد: دولت در آخرین سال فعالیت خود باید نسبت به مسائل فرهنگی جامعه توجه بیشتر نشان دهد و در راستای حل معضل بیکاری تلاش کند، ضمن اینکه تلاش برای حذف گرانی‌ها نیز بسیار ضروری است.

وی بیان کرد: دولت باید دست افراد نالایق و ناتوان را از بدنه مدیریتی کشور کوتاه و از افراد لایق، شایسته، توانمند و بدون تعصبات جناحی بهره بیشتری ببرد.

این فعال سیاسی بیان کرد: حل مشکلات مردم از دیگر اولویت‌هایی است که مقام معظم رهبری و مردم از دولت انتظار دارند و مطالبه می‌کنند.

تمام حرکت‌های حزب موتلفه بر اساس آهنگ ولایت است

چوبینی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به مواضع حزب موتلفه در مورد انتخابات آتی ریاست جمهوری بیان کرد: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی نظرات حزب را اعلام کرده‌ اما آنچه مسلم است حزب موتلفه تاکنون نشان داده و ثابت کرده که تمام حرکت‌هایش بر اساس آهنگ ولایت است.

وی افزود: حزب موتلفه اسلامی با هماهنگی روحانیت و مرجعیت معظم در تصمیمات اساسی از جمله انتخابات ریاست جمهوری با انجام کار کارشناسی و تمام‌جانبه اقدام می‌کند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در فارس اظهار کرد: حزب موتلفه اسلامی وظیفه خود می‌داند رایزنی‌های لازم را با سایر احزاب و تشکل‌های اسلامی در راستای انتخاب رئیس جمهور آینده داشته باشد.

وی گفت: حزب موتلفه اسلامی مواضع خود را نسبت به ریاست جمهوری آینده اعلام می‌کند و مصداق آن را به تدریج به اطلاع مردم می‌رساند.

چوبینی در پایان خاطرنشان کرد: به‌ یقین آن کسی را که مردم انتخاب می‌کنند و مقام معظم رهبری تنفیذ می‌فرمایند، مورد حمایت حزب موتلفه اسلامی است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول