اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

با تاکید بر تطابق مواضع روسیه و فلسطین در همه مسائل بین‌المللی

پوتین از طرفین فلسطینی و اسرائیلی خواست خویشتن‌داری کنند

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهوری روسیه بعد از مذاکرات خود با "محمود عباس" در رام الله از هر دو طرف فلسطینی و اسرائیلی خواست تا نسبت به یکدیگر خویشتن‌داری نشان داده و از هر نوع اقدام یک‌جانبه در راه رسیدن به صلح کامل خودداری کنند.

پوتین از طرفین فلسطینی و اسرائیلی خواست خویشتن‌داری کنند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد که این کشور از هر دو طرف فلسطینی و اسرائیلی می‌خواهد که نسبت به یکدیگر کمال خویشتن‌داری را نشان دهند. وی در عین حال تاکید کرد که هر نوع اقدام یک‌جانبه برای رسیدن به صلح و آشتی کامل غیرسازنده خواهد بود.

پوتین امروز، سه شنبه بعد از مذاکرات خود با "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله به خبرنگاران گفت: من معتقدم که هر نوع اقدام یک‌جانبه مانع از رسیدن به صلح و آشتی کامل بوده و غیرسازنده است. لازم است تا هر دو طرف کاملا خویشتن‌داری نشان داده و به تمامی تعهداتی که بر اساس توافقات قبلی برعهده گرفته اند، عمل نمایند.

رئیس‌جمهوری روسیه تاکید کرد که مواضع روسیه و فلسطین در تمامی مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی یا کاملا منطبق و یا بسیار نزدیک بهم است.

وی گفت: مسلما حل و فصل مناقشه خاورمیانه به برقراری وحدت در فلسطین و در راستای شکل گیری یک فلسطین آزاد هم بسیار کمک خواهد کرد.

رئیس‌جمهوری روسیه همچنین ابراز امیدواری کرد که کار بر روی همه این جهات نتیجه مطلوب و مثبتی داشته باشد و کمک کند تا منطقه خاورمیانه ثبات و آرامش بیشتری داشته باشد.

پوتین تاکید کرد که در جریان مذاکرات خود با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، طرفین بطور مفصل به بررسی راه‌های رفع بحران در روند مذاکرات صلح فلسطین و اسرائیل پرداختند.

وی گفت: در اینجا به موضع گیری رهبران فلسطینی و شخص محمود عباس اشاره می‌کنم که همگی بر حل و فصل مسالمت آمیز مشکلات بر اساس حقوق بین‌المللی و اصولی که هر دو طرف در خصوص آنها به توافق رسیده‌اند، پایبند هستند.

انتهای پیام/آ.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول