اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اردستان:

خون شهدای 7 تیر انقلاب را حفاظت و پاسداری می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اردستان گفت: خون شهدای 7 تیر انقلاب را حفاظت و پاسداری می‌کند.

خون شهدای 7 تیر انقلاب را حفاظت و پاسداری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام سیدمصطفی طباطبایی‌نژاد در مراسم گرامیداشت شهدا 7 تیر در مسجد جامع زواره با بیان اینکه در زمان صدر اسلام دشمنان اسلام سه روش ترور سفید، ترور قرمز و ایجاد چهره‌های نفاق‌گونه را برای مقابله با پیامبر در برنامه قرار داده بودند، اظهار کرد: در زمان انقلاب نیز تمام این روش‌ها وجود داشته است.

وی با بیان اینکه بهشتی به علوم جدید و قدیم آشنا بود، تصریح کرد: اتهامات بسیاری به بهشتی وارد می‌کردند اما وی می‌گفت «کارهای مهم‌تری نسبت به پاسخ‌گویی به این اتهامات وجود دارد».

امام جمعه موقت اردستان با بیان اینکه بهشتی در مورد آمریکا غیر قابل سازش‌پذیر بود و اتهاماتی که به وی وارد می‌کردند در میان مردم تأثیرگذار نبود، اضافه کرد: زمانی که دشمنان انقلاب از ترور سفید نتیجه نگرفتند ترور قرمز را در برنامه قرار دادند.

وی با بیان اینکه شهید سیدنورالله طباطبایی‌نژاد عالم، دانشمند، مفسر، خطیب، خط‌شناس و دل‌سوز مردم بود، ادامه داد: وی نقش مهمی در نشان دادن چهره منافق‌گونه بنی‌صدر داشت.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه دشمن امروز نیز ترور سفید و قرمز را بر علیه شخصیت‌ها و دانشمندان هسته‌ای کشورمان در برنامه قرار داده است، افزود: خون شهدای 7 تیر انقلاب را حفاظت و پاسداری می‌کند.

وی گفت: شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش گر چه سنگین بود، اما سبب بیداری مردم و بیمه کردن انقلاب شد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول