اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پوتین در اسرائیل هم با دخالت خارجی در سوریه مخالفت کرد

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهوری روسیه بعد از دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد روسیه مخالف هرنوع دخالت خارجی در تحولات جاری در خاورمیانه است و معتقد است مسائل منطقه تنها از طریق مذاکره قابل حل و فصل هستند.

پوتین در اسرائیل هم با دخالت خارجی در سوریه مخالفت کرد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه روز دوشنبه بعد از دیدار خود با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل تاکید کرد که مقامات مسکو مخالف دخالت از خارج در تحولات در حال رخ دادن در کشورهای منطقه خاورمیانه است.

پوتین گفت: روسیه از همان ابتدای تحولات به اصطلاح «بهار عربی» در کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در تلاش بود تا شرکای خود را متقاعد کند تا تحولات دموکراتیک در کشورهای منطقه باید صرفا بصورت متمدنانه و بدون دخالت از خارج صورت بگیرند.

رئیس‌جمهوری روسیه همچنین از اسرائیل و فلسطین خواست تا مذاکرات صلح را از سر بگیرند و این مسئله را تنها راه حل و فصل مشکلات کنونی در منطقه نامید.

وی گفت: در رابطه با اوضاع خاورمیانه باید بگویم که لزوم حل و فصل مناقشه در این منطقه، بخصوص مناقشه اعراب و اسرائیل بیش از پیش افزایش یافته است و ما از هر دو طرف این مناقشه می‌خواهیم تا بر سر میز مذاکره نشسته و مذاکرات صلح را از سر بگیرند. این تنها راه برای حل و فصل مشکلات است. 

پوتین همچنین اعلام کرد که در مذاکرات خود با نخست وزیر اسرائیل بطور مفصل به بررسی مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای ایران و روند اوضاع در سوریه پرداخته است.

انتهای پیام/آ.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول